Aviseringar
Rensa alla

Hur många här bloggar på sin fritid eller läser bloggar ?


Ämnesstartare

Hej som titeln lyder hur många här läser eller bloggar på sin fritid?
Om ni bloggar själva varför började ni blogga ?
Hur länge har ni bloggat ?
Vad handlar din blogg om ?


   
Citera
Ämnesetiketter

Läser två bloggar dagligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:
Läser två bloggar dagligen

Okej lust att länka ? varför just dessa två bloggar ?


   
SvaraCitera

NaughtyMe:

Okej lust att länka ? varför just dessa två bloggar ?

Egoina och Blondinbella. Har läst dom hur länge som helst så det går på rutin. Egoina är rolig, "down to earth" och känns lite som en kompis. Blondinbella imponeras jag av även om jag oftast inte håller med om saker hon skriver. Jag läser hennes blogg mest för att gotta mig i kommentarsfältet.


   
SvaraCitera

ja jag bloggar, har två stycken. Den första handlar om mode smink och vad som händer i mitt liv. Min andra är jag anonym på och det är som en dagbok. Skriver allt jag känner och allt jag inte vill någon egentligen ska se men ändå veta om ni förstår vad jag menar. Ja det är därför jag är anonym på den för hade varit väldigt pinsamt om någon man känner hittade bloggen :I 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
ja jag bloggar, har två stycken. Den första handlar om mode smink och vad som händer i mitt liv. Min andra är jag anonym på och det är som en dagbok. Skriver allt jag känner och allt jag inte vill någon egentligen ska se men ändå veta om ni förstår vad jag menar. Ja det är därför jag är anonym på den för hade varit väldigt pinsamt om någon man känner hittade bloggen :I 

Okej intressant har själv två st en nisch och en privat, vilket CMS använder du för dina bloggar ? själv kör jag wordpress suprise


   
SvaraCitera

Läser några bloggar av och från. Clara Henry och Myrhans (myhrans.devote.se) är mina favoriter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:

Egoina och Blondinbella. Har läst dom hur länge som helst så det går på rutin. Egoina är rolig, "down to earth" och känns lite som en kompis. Blondinbella imponeras jag av även om jag oftast inte håller med om saker hon skriver. Jag läser hennes blogg mest för att gotta mig i kommentarsfältet.

😉 jag har en del bloggar jag läser endast för kommentarerna jag med till exempel xylibox <3.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Kollar ibland Cissi Wallins och Dahmers. Brita Zachari skriver rätt bra också. Gillar hur hon utnyttjar sin mediala plattform till att uppmärksamma Hundar utan hem och hur hon väljer att inte vara så fixad i sitt program för att stå emot utseendepressen för tjejer.


   
SvaraCitera

NaughtyMe:

Okej intressant har själv två st en nisch och en privat, vilket CMS använder du för dina bloggar ? själv kör jag wordpress suprise

kör weebly och blogg.se men har även testat bloggplatsen för ca 4 år sedan 


   
SvaraCitera

Jag varken har någon egen blogg eller läser andras bloggar. Är mest delaktig på många olika diskussionsforum, både svenska och internationella. Är dessutom mod på två olika svenska forum. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

kör weebly och blogg.se men har även testat bloggplatsen för ca 4 år sedan 

blogg.se hur bra fungerar det ? aldrig testat men kollade webbsidan såg bättre ut en devote till exempel.Vilket annonslösning använder du ? i SEO väg hur långt har du kommit ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:
Jag varken har någon egen blogg eller läser andras bloggar. Är mest delaktig på många olika diskussionsforum, både svenska och internationella. Är dessutom mod på två olika svenska forum. 

st0nerforum och forumst0ner  😀 ?


   
SvaraCitera

NaughtyMe:

blogg.se hur bra fungerar det ? aldrig testat men kollade webbsidan såg bättre ut en devote till exempel.Vilket annonslösning använder du ? i SEO väg hur långt har du kommit ?

Jag tycker väl att det funkar ok på blogg.se bara att det är väldigt krångligt med hur kan lägger in videoklipp i inläggen. Och vad är anonslösning haha , inte så himmla bra på sådanthär. SEO??? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plugrush_.PNG

Axelinaaas:

Jag tycker väl att det funkar ok på blogg.se bara att det är väldigt krångligt med hur kan lägger in videoklipp i inläggen. Och vad är anonslösning haha , inte så himmla bra på sådanthär. SEO??? 

annonslösning = bur tjännar du pengar på din blogg
SEO = optimera sidan så den hamnar längre upp på google med mera men även allt du gör för att få mer besökare osv :>


   
SvaraCitera