Aviseringar
Rensa alla

Hur många här bloggar på sin fritid eller läser bloggar ?


jaha, nej tjänar ingenting. Bloggar gratis. Asså mer besökare får jag genom att kommentera på andras bloggar och även göra inlägg t.ex lyx vs budget eller inne och ute listor som är extremt populära på andra kända mänskors bloggar (inom typ mode världen då).  


   
SvaraCitera

NaughtyMe

annonslösning = bur tjännar du pengar på din blogg
SEO = optimera sidan så den hamnar längre upp på google med mera men även allt du gör för att få mer besökare osv :>

Dock är det något nu du kan använda på blogg.se för att tjäna pengar oavsätt hur stor bloggen är men pallar inte ixa med det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
jaha, nej tjänar ingenting. Bloggar gratis. Asså mer besökare får jag genom att kommentera på andras bloggar och även göra inlägg t.ex lyx vs budget eller inne och ute listor som är extremt populära på andra kända mänskors bloggar (inom typ mode världen då).  

Okej jag kommenterar en del med på andras bloggar men mer för backlink, sen använder jag twitter och tweetar så fort jag har gjort ett inlägg samma med thumblr (stavning?).
Gästbloggar även en del det ska jag nog göra mer får runt 1000 besökare per dag bara vi gästbloggandet.


   
SvaraCitera

NaughtyMe: st0nerforum och forumst0ner 😀 ?

För flera år sedan gav jag odlingsråd på SWECAN.ORG men iom att jag lagt av att odla och mer eller mindre lagt av att röka samt att dessutom SWECAN ligger nere så är det mest musik- och HiFi samt bilar- och MC som gäller idag.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

För flera år sedan gav jag odlingsråd på SWECAN.ORG men iom att jag lagt av att odla och mer eller mindre lagt av att röka samt att dessutom SWECAN ligger nere så är det mest musik- och HiFi samt bilar- och MC som gäller idag.  Mycket glad

Inget fel med det ens intressen ändras allt efter som 🙂


   
SvaraCitera

Jag läser självklart Ulf Lundells blogg.


   
SvaraCitera

NaughtyMe: Inget fel med det ens intressen ändras allt efter som 🙂

Jag har iof sig alltid haft ett stort intresse för pop- och rockmusik, stereo- och Hifiprylar, bilar och MC så detta är väl inget som dykt upp bara för att jag slutat att odla och röka Cannabis.

dazed: Jag läser självklart Ulf Lundells blogg.

Visste inte ens att Uffe hade någon egen blogg. Skriver han den själv eller har han någon som skriver den åt honom? Han måste väl snart vara 65 bast.


   
SvaraCitera

Bloggade hyfsat regelbundet för några år sedan och följde väl ett tiotal andra bloggare. Nu blir det knappt något alls.


   
SvaraCitera

jag följer flera bloggar fast enligt bakåtsträvande hipsterakademiker räknas inte gifs tumblr som blogg

http://themusketeersgifs.tumblr.com/

Den är bra


   
SvaraCitera

Läser bloggar ibland. Skriver i bloggar ibland. När andan faller på, så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Occlumency:
Läser bloggar ibland. Skriver i bloggar ibland. När andan faller på, så. 

Okej 🙂 vilket cms / eller plattform använder du ?


   
SvaraCitera

NaughtyMe:

Okej 🙂 vilket cms / eller plattform använder du ?

Har absolut ingen aning om vad cms är, hehe. Jag använder tumblr främst. Trivs bra med det.


   
SvaraCitera

Gillade när det fanns bloggar här. Läste en del


   
SvaraCitera