Aviseringar
Rensa alla

hur många hål?


Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Använder du någon form av mackapär för att göra dessa hålen. Var införskaffar man sådana.

beror ju på vilket material det är, de enda specialmakapärer jag har sett är håltång för läder, minns att vi hade en sån när jag var liten. men antar att du inte använder det då du är vegan väl?

men de flesta skärp borde gå att bara sticka hål med något vasst, så gör ja iaf[blush]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

men ofta man måste ha längre skärp för att man blir tjockare, liks skärpet sitter ju mer runt höfterna och inte runt magen, man måste ju bli typ jättetjock innan det börjar sätta sig där?

om man inte går ner utan behåller samma kroppsform så fortsätter skärpet att passa, enkel logik [smile]

Nintendos BFF:

eh nej, jag gillar att göra gnälltrådar om saker jag är stör mig på du kanske har missat de

nej, har dessvärre inte missat dina ätvanor heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar köpa rätt längd [smile]


   
SvaraCitera

Behöver sällan göra nya hål i skärp eftersom jag köper lagom stora skärp. Dock håller mitt favoritskärp på att bli för kort, mina höfter verkar bredda sig såhär på äldre dar.

Ögon i en plåthink:

Var införskaffar man sådana.

Hästsportbutiker brukar saluföra sådana. Ibland kan man hitta på affärer som Jula eller Biltema också.


   
SvaraCitera