Aviseringar
Rensa alla

Hur många har du legat med? Hur många förhållanden har du haft?


Ämnesstartare

Svara ärligt nu. Och inget trams i denna tråd. Då säger jag till mod. Frågorna är till båda könen.

Hur många har du legat med? 0

Hur många förhållanden har du haft? 0


   
Citera
Ämnesetiketter
GraGo

Legat med 3

Haft förhållanden med 2 ,om man inte räknar alla  "har jak changjs på dejj?" i dagis och lågstadiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Legat med 0. Jag räknar inte dom "förhållandena jag haft". Varadade i högst en månad vardera och inget som helst seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Legat med 1och har haft 1 förhållande. Japp de var samma person.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Legat med 0.

Var städerskan  på hotellet utomlands bara en båg? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0 och noll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Var städerskan  på hotellet utomlands bara en båg? Ledsen

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var på den tiden då jag skämdes över att vara oskuld. Nu står jag för det.Men, visst. Det blev flirtar och många blickar. Mycket samtalande. Inte mycket mer.sorry.

S3ON:

Var städerskan  på hotellet utomlands bara en båg? Ledsen


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

svarar ärligt nu. Hur många har du legat med? 0. Hur många förhållanden har du haft? 0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Det var på den tiden då jag skämdes över att vara oskuld. Nu står jag för det.Men, visst. Det blev flirtar och många blickar. Mycket samtalande. Inte mycket mer.sorry.

Okay :/ I'm sure det hade kunnat gå vägen! 🙂


   
SvaraCitera

vet inte, har väl legat med något 20-tal och haft typ... fyra långvariga, "seriösa" förhållanden, skulle jag tro. beror på hur man räknar, fem kanske.


   
SvaraCitera

har en (typ) komplett lista över personer jag legat med, men kommer inte åt den nu, så kan inte dubbelkolla, men jag tror att det är under 30, i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Okay :/ I'm sure det hade kunnat gå vägen! 🙂

Det vet man aldrig. Jag betvivlar det dock. Jag är för ansvarsfull. och feg. Och sen för osäker på mig själv. Osäker på omvärlden. Litar inte på någon, i stort sätt. Väldigt blyg och nästan lite rädd för människor. Så, troligtvis inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

9 legat med varav ett förhållande 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Det vet man aldrig. Jag betvivlar det dock. Jag är för ansvarsfull. och feg. Och sen för osäker på mig själv. Osäker på omvärlden. Litar inte på någon, i stort sätt. Väldigt blyg och nästan lite rädd för människor. Så, troligtvis inte.

Men du vågade ju prata med henne, och länge! Eller? Mycket samtalande skrev du. Skulle inte påstå att människor som är rädda för människor törs det ens.. 


   
SvaraCitera