Aviseringar
Rensa alla

Hur många har ni haft dåligt sex tillsammans med?


Asha
 Asha
Ämnesstartare

Kvalité över kvantitet så undrar lixom. Såhär nu i efterhand när ni tänker tillbaka.


   
Citera
time
 time

Vad du egentligen frågar nu är "hur många sexpartners har du haft", eftersom det hör till de extrema ovanligheterna att man inte har dåligt sex med en partner någon gång då och då.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

time:
Vad du egentligen frågar nu är "hur många sexpartners har du haft", eftersom det hör till de extrema ovanligheterna att man inte har dåligt sex med en partner någon gång då och då.

Det är så du väljer att tolka det. Rent teorietiskt så kan du exempelvis ha en ONS med någon som var sjukt nice. Eller så har du en standard som gör att du kanske känner att ni bondar utan att någon nödvändigtvis får orgasm exempelvis. Något som för någon annan kanske skulle ses som dåligt sex. Så även om din tolkning är förstålig, så kan man också tolka det kring hur man tänker kring dåligt sex, när man blir tvingad att reflektera över det.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Eller ännu mer troligt, så har du glömt bort de dåliga gångerna med någon ect. 


   
SvaraCitera

Det beror ju på hur man definierar dåligt. Jag brukar inte ha dåligt sex som i att det är nåt jag ångrar eller som i att det inte var trevligt. Sedan har det ju såklart hänt att det varit nervöst och kanske inte gott så bra som man hade hoppats men då gör man ju det bästa av situationen istället.Tumme upp


   
SvaraCitera

Ingen, har aldrig haft dåligt sex. Finns ju en väldigt god orsak till det...


   
SvaraCitera

0. Sen har jag haft bra sex med exakt lika många. 


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
0. Sen har jag haft bra sex med exakt lika många. 


   
SvaraCitera

Asha: 3

fyra kanske när jag tänker efter. räknade bort personer jag endast haft mediokert sex med


   
SvaraCitera

Alla var ego och känslolösa


   
SvaraCitera

Svaren blir ju intetsägande när de inte står i relation till hur många man haft sex med totalt.

Säg att jag legat med 5, varav en var "dålig", då blir svaret 1 (20 % av alla sexpartners).
Men om jag legat med 50, varav tio var "dåliga" blir svaret 10 (men fortfarande 20 % av alla sexpartners). Så egentligen borde du kanske ha frågat hur många procent som var "dåliga" 🙂 Samt haft ett alternativ för oskuld.


   
SvaraCitera
reben

12+


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

vackervedder:
Svaren blir ju intetsägande när de inte står i relation till hur många man haft sex med totalt.

Säg att jag legat med 5, varav en var "dålig", då blir svaret 1 (20 % av alla sexpartners).
Men om jag legat med 50, varav tio var "dåliga" blir svaret 10 (men fortfarande 20 % av alla sexpartners). Så egentligen borde du kanske ha frågat hur många procent som var "dåliga" 🙂 Samt haft ett alternativ för oskuld.

Gör en sådan tråd om den frågeställningen intresserar dig. 


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
0. Sen har jag haft bra sex med exakt lika många. 

aw har du bara mediokert sex Rodnar


   
SvaraCitera

Tickstart:

aw har du bara mediokert sex Rodnar

han kanske är oskuld

rasist


   
SvaraCitera