Aviseringar
Rensa alla

Hur många IG har du fått?


Rock Lee:

Det lägsta jag fått var ett VG på ett prov i franska när jag gick i 9:an.

LOOOOOOOOOOL


   
SvaraCitera

Ett antal på prov, vissa har jag gjort om och klarat sen, men på senare tid är det 3 st som jag inte klarat senare eller som jag valt inte göra om.

Historia A, B och ECDL.

I betyg har jag inte fått några IG:n.


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Hur känns det egentligen att få ett IG?

Antagligen inget speciellt för de som får det verkar inte bry sig märkbart.


   
SvaraCitera
Issen

Har nog bara fått IG på 1 högst 2 prov någonsin och inga IG'n i slutbetyg,


   
SvaraCitera

På gymnasiet fick jag IG i matte B. Var knappt där och när jag väl var där så gjorde jag inget.

På universitetet så gjorde jag två omtentor, tror jag. Detta på en 30 poängs kurs.


   
SvaraCitera

Homunculi:

LOOOOOOOOOOL

[blush]

Jag vet att det får mig att låta som världens pluggis men saken är den att skolan aldrig varit och är inte någon utmaning nu heller. Det provet pluggade jag inte till ens, HATAR FRANSKA! Antar att jag har mina goda gener att tacka för att jag fått det så lätt för mig.

grodanboll_:

Antagligen inget speciellt för de som får det verkar inte bry sig märkbart.

Jo, det är sant. Eller så låtsas de bara för att de egentligen är så jäkla rädda för vad som kommer att ske i framtiden.


   
SvaraCitera

CaithSith:

Hur många IG har du fått på prov och som betyg?

ingen aning på hur många prov, men inte alls särskilt många, men fick ändå IG på två ämnen under hela min skoltid -.-


   
SvaraCitera

Inga..

men i åttan hamnade jag i cp-grupp o blev inte undervisad den nivån av matte jag ville lära mig
men ändå tog jag såklart det svårare provet och failade (kanske för att jag aldrig sett dessa uppgifter i cp-gruppen)
läraren sa att han vet vart jag ligger o ja fick göra omprov o fick vg [zzz]

nu fick jag 1 poäng under g-gränsen på nåt mattetest (g-gräns låg på 10 Hahah) [blush] de va repetition på matte b som ja glömt helt, oki? [blush]


   
SvaraCitera

IG på allt. Förutom ett MVG på ett matteprov en gång. Det kändes udda.. och lite fel.


   
SvaraCitera

Erfaren:

Syns det på betyget att man har klarat tentan först på omtentan?

Nej, det syns inte att det är en omtenta, men det står ju datum för inrapportering och sådant, så det går ju att ana ändå om man är petig.

Framförallt syns det inte att man faktiskt kuggade de föregående tentorna...man kan ju skriva omtenta även om man tex fick fyra på första tentan. [smile]


   
SvaraCitera

fått ig på näst alla mina matteprov, fick ig som slutbetyg också men jag klarade omtentan så jag har g nu. i matte b alltså. annars inga.


   
SvaraCitera

Ökänd:

Framförallt syns det inte att man faktiskt kuggade de föregående tentorna...man kan ju skriva omtenta även om man tex fick fyra på första tentan. [smile]

Vad händer om man skriver sämre på omtentan då?


   
SvaraCitera

hur ska man kunna veta det (proven),ofta man räknar...?
i slutbetyg,har jag haft IG i alla ämnen utom två, i åttan.


   
SvaraCitera

Erfaren:

Vad händer om man skriver sämre på omtentan då?

Det är alltid det bästa resultatet som räknas. [smile]


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Jo, det är sant. Eller så låtsas de bara för att de egentligen är så jäkla rädda för vad som kommer att ske i framtiden.

Men då bör de ta tag i sina liv istället. Jag har funderat på det där. Skapade tom en tråd om det. Men nej, jag lutar mot att de faktiskt inte bryr sig eller är allmänt efter [smile]


   
SvaraCitera