Aviseringar
Rensa alla

Hur många kalorier för viktuppgång?


Ämnesstartare

Jag vill gå upp ca 3kg. Hur mycket extra kalorier dagligen ska jag ligga på för att öka i en bra takt?
Sedan undrar jag även om jag skulle se skillnad på min kropp om jag lägger på mig 3kg?


   
Citera
Ämnesetiketter

ladda ner lifesum, så ställer man bara in hur mycket man väger och sedan vad man vill väga och tillslut hur många veckor det skall ta så kommer den räkna ut det åt dig. du kommer behöva fylla i vad du äter i appen så ser du hela tiden hur många kalorier du ätit oxå :))))


   
SvaraCitera

zxcvbnm:
ladda ner lifesum, så ställer man bara in hur mycket man väger och sedan vad man vill väga och tillslut hur många veckor det skall ta så kommer den räkna ut det åt dig. du kommer behöva fylla i vad du äter i appen så ser du hela tiden hur många kalorier du ätit oxå :))))

Det känns inte särskilt pålitligt, då mängden kalorier man förbrukar bland annat beror på ens nuvarande vikt, ålder, kön och hur fysiskt aktiv man är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett kilo fett är på 7000 kalorier. Ja du kommer märka skillnad


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Det känns inte särskilt pålitligt, då mängden kalorier man förbrukar bland annat beror på ens nuvarande vikt, ålder, kön och hur fysiskt aktiv man är.

du skriver in längd, ålder, kön, vikt och sen fyller du även i alla dina aktiviteter så att...


   
SvaraCitera