Aviseringar
Rensa alla

Hur många killar som du träffat skulle du kunna tänka dig ha sex med denna vecka?


Asha
 Asha
Ämnesstartare

Jag känner att jag borde hitta någon sida, eller plats som har massor med sådan liknade statistik. Men tills jag hittar det, så får jag fråga umare.


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

killar jag träffat denna vecka? eller menar du hur många av alla jag träffat i hela mitt liv som jag orkar med att ha sex med den kommande veckan ?


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

reben:
killar jag träffat denna vecka? eller menar du hur många av alla jag träffat i hela mitt liv som jag orkar med att ha sex med den kommande veckan ?

Alla som du har träffat i hela ditt liv. 


   
SvaraCitera
reben

Petros Synthea:

Alla som du har träffat i hela ditt liv. 

:S jättekonstig fråga


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

reben: killar jag träffat denna vecka?

Om du vill får du svara på den med, men tänker mig att det svaret är lägre än det andra. och att få har över 7 personer det tänker att honom vill jag nog ha sex med, om han skulle ta initiatv. eller så... 


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

reben:

:S jättekonstig fråga

Varför då?


   
SvaraCitera

tjejer vill bara ha sex med nästan perfekta killar, så din poll är vettigt utformad


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

rik vit tjej:
tjejer kan bara ha sex med nästan perfekta killar, så din poll är vettigt utformad

Cool


   
SvaraCitera
reben

Petros Synthea:

Varför då?

jagförstår inte vad det mäter. vi säger jag träffat 100 killar i hela mitt liv, jag kan tänka mig att ha sex med 45 av dom. men jag pallar inte ha sex mer än 1 gång per vecka. ska jag då svara 1 eller ?


   
SvaraCitera

45 killar på en o samma gång Galen


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

reben:

jagförstår inte vad det mäter. vi säger jag träffat 100 killar i hela mitt liv, jag kan tänka mig att ha sex med 45 av dom. men jag pallar inte ha sex mer än 1 gång per vecka. ska jag då svara 1 eller ?

okej men om det blir lättrare att svara på, tänk dig dom du har träffat den senaste tiden. 


   
SvaraCitera

"Denna vecka"? Är det inte mer intressant att veta hur många av de man träffat man velat ligga med?

Tycker jag om en kille på det sättet så är det nog bara hnm jag vill göra det med så svaret skulle pendla mellan 0-1 under vilken vecka som helst


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

miss2015:
"Denna vecka"? Är det inte mer intressant att veta hur många av de man träffat man velat ligga med?

Är jag kär i 1 person så vill jag helst inte göra det med ngn annan än hnm så svaret skulle pendla mellan 0-1 då oavsett när du frågar (alltså under vilken vecka som helst)

Ja men menar ju typ att om de killarna kontaktade dig, så skulle de har stor chans att ligga med dig.


   
SvaraCitera

Petros Synthea:

Ja men menar ju typ att om de killarna kontaktade dig, så skulle de har stor chans att ligga med dig.

Nej, jag vill inte ha sex med ngn för att jag velat ha det förut (om det varit så) lr för att jag tycker den är snygg... 
men det är förstås olika


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

miss2015: Nej, jag vill inte ha sex med ngn för att jag velat ha det förut (om det varit så)

Du menar att om du haft attraktion för någon och det inte blivit något av det så har du gått vidare.

miss2015: för att jag tycker den är snygg...

och det spelar tydligen ingen roll om personen är snygg?

miss2015: men det är förstås olika

men det finns tydligen undantag till denna hållning? 


   
SvaraCitera