Aviseringar
Rensa alla

Hur många kilon går man ner om man bara äter frukt i en vecka och promenerar 2 tim om dagen?


Ämnesstartare

Hur många kilon går man ner om man bara äter frukt i en vecka och promenerar 2 tim om dagen? jag är 166 cm och väger 60.


   
Citera
Ämnesetiketter

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

yeahitshit:

jag är 166 cm och väger 60.

Jag vet inte hur mycket du går ner, men förhoppningsvis lär du dig att välja rätt forumdel.[no-no]


   
SvaraCitera

Ta grönsaker istället.


   
SvaraCitera

Du lär må skit.

När ska folk lära sig att bra regelbunden kost varvat med motion så går man ner. Bättre batningsätt finns inte.


   
SvaraCitera

vet ej men vet att du kommer gå upp lika många när du börjar äta normalt igen [y]


   
SvaraCitera

Min halvbror gör ett liknande försök för att gå ner i vikt men samtidigt hålla sig i form. Obsarvera att det är en träningsmetod han följder, han spelar i ett seriöst hockey lag och har därför ett detalierat schema som timar hans aktiviteter och jobb.

Han äter ingen frukost, bara en halv lunch när det är just lunch. Han sparar den andra halvan till senare på kvällen efter ett styrkepass runt 7 tiden på kvällen. Och efter någon timme senare när det närmar sig läggdags så blandar han en drink som innehåller vissa produktiva vitaminer & fetthalter.

Han rasar/rasade i vikt bara efter en vecka. Men jag rekommenderar dig inte att göra de om du inte känner dig fysiskt förberedd eftersom de blir som en chocka för kroppen när den inte får i sig de den är van vid.


   
SvaraCitera

yeahitshit:

Hur många kilon går man ner om man bara äter frukt i en vecka och onanerar 2 tim om dagen?

Läste detta. [blush]


   
SvaraCitera

yeahitshit:

jag är 166 cm och väger 60.

I den förra tråden sa du 59. Hur ska du ha det egentligen?


   
SvaraCitera
zIGGE

Schmetterling:

I den förra tråden sa du 59. Hur ska du ha det egentligen?

ouch, spelar ingen roll om det är 59 eller 60, ta mer hand om dig egna liv istället för att irritera dig det minsta på andras. Vem lever, du som poängterar eller henne som blir poängterad av dig.


   
SvaraCitera

hahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaha!!!! Är du seriös? du kommer inte ens orka gå på promenad, du kommer lära dig att hata dieter och motion.
Gör så här väx upp, köp ett gymkort, må bra


   
SvaraCitera

1 lr 2


   
SvaraCitera

zIGGE:

ouch, spelar ingen roll om det är 59 eller 60, ta mer hand om dig egna liv istället för att irritera dig det minsta på andras. Vem lever, du som poängterar eller henne som blir poängterad av dig.

Vart irriterade jag mig på hennes liv? Jag bara ställde en enkel fråga eftersom hon hade skapat två trådar med olika viktmått.

Sedan kanske du ska lära dig skriva ordentligt innan du besserwissrar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schmetterling:

I den förra tråden sa du 59. Hur ska du ha det egentligen?

på morgonen väger jag 59 och efter jag ätit e jag 60...? o får man nt ens råka skriva fel [confused]


   
SvaraCitera

yeahitshit:

o får man nt ens råka skriva fel

*och
*inte

Tror inte att du råkade där. [cute]


   
SvaraCitera