Aviseringar
Rensa alla

Hur många klarar av att vara seriösa?


Ämnesstartare

SNÄLLA SVARA BARA PÅ DEN HÄR FRÅGAN OM NI KAN/VILL VARA SERIÖSA !!

snälla rara gör mig inte förbannad[love]

nu till frågan jag vill ha svar på:

Hur är ni när det gäller att lära känna nya människor? Är ni sociala eller inte? Vill ni över huvud taget lära känna nya människor? Jag menar känner ni ett starkt behov av det?
En del människor håller ju sig till "sina egna" väldigt mycket. Andra gillar att lära känna nytt folk.

Hur är ni? Och varför? Vad finns det för fördelar resp nackdelar med hur ni är ?

svara inte bara med en rad eller två..please. det är så jävla tråkigt!


   
Citera

krävs något intressant hos den andra personen tror jag. annars saknas intresset att lära känne dem. gillar att känna folk mer än att lära känna.


   
SvaraCitera

Vet inte riktigt hur jag är.. Trevligt folk vill jag lära känna, det kan inte bli för många av dem! [crazy]


   
SvaraCitera

start all over again:

En del människor håller ju sig till "sina egna" väldigt mycket. Andra gillar att lära känna nytt folk.

om jag är på ett ställe tillsammans med flera pers som jag känner och folk jag inte känner är där brukar jag hålla mig till "mina egna". beror på hur mitt sociala humör är, pendlar lite, men ibland kan jag dissa "mina egna" och umgås med nya
beror på vilken roll jag har i det sammanhanget vi är i dessutom, för ibland måste jag lära känna nya och då är det mer fokus på de än "mina egna" [y]

alltid kul att lära känna nytt folk o så, men sen är det även bra o lära känna dem man redan har djupare.


   
SvaraCitera

Saxar något jag skrev någon annanstans om något helt annat:

Jag är nämligen så vansinnigt intresserad av och nyfiken på människor, tyvärr till självdestruktivitetens gräns. Några ord och/eller en blick (främst med tjejer om jag ska vara ärlig, jag är trots allt en slav under biologin) och jag undrar vem denna person är, beklagar att vi förmodligen aldrig kommer ses igen och blir ärligt talat en smula ledsen. Detta är en ju både en förbannelse och och en välsignelse då det också förstås driver min lust att lära känna nya människor, när det faktiskt går. Men, då, i ljuset av detta återgår vi till originalfrågan: Hur ska jag då någonsin kunna binda mig till en enda person?


   
SvaraCitera

ooooch ungefär där belönas allt OT/trams med varningar [y]


   
SvaraCitera

[sad] Jag försöker väl igen.

Nej, jag är inte social, jag undviker all kontakt med människor jag inte känner. Dock med alkohol (eller annat) i kroppen så vill jag lära känna allt och alla och är helt plötsligt hur trevlig som helst, vilket har lett till mycket missbruk av just detta, inga tillställningar utan berusningsmedel! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

krävs något intressant hos den andra personen tror jag. annars saknas intresset att lära känne dem.

det stämmer de.
Man vill ju inte gärna lära känna någon som man inte känner någon som helst "dragning" till.

variabel:

gillar att känna folk mer än att lära känna.

någonstans måste man börja också[crazy]

S3ON:

Vet inte riktigt hur jag är.. Trevligt folk vill jag lära känna, det kan inte bli för många av dem!

[crazy]
Trevligt folk är nice de 🙂

Crypto:

om jag är på ett ställe tillsammans med flera pers som jag känner och folk jag inte känner är där brukar jag hålla mig till "mina egna".

det är förståeligt.

Crypto:

beror på hur mitt sociala humör är, pendlar lite, men ibland kan jag dissa "mina egna" och umgås med nya
beror på vilken roll jag har i det sammanhanget vi är i dessutom, för ibland måste jag lära känna nya och då är det mer fokus på de än "mina egna"

alright[smile]

Crypto:

alltid kul att lära känna nytt folk o så, men sen är det även bra o lära känna dem man redan har djupare.

absolut! det är inte så bra att bara "dissa" sina gamla vänner för att man hittar nya. De nya kanske verkar mer intressanta, eftersom man redan vet massa om sina gamla, men det finns säkert en rad med saker som man inte vet också. kanske:P
eller jag vet inte vad jag menar[y]

Nachac:

Jag är nämligen så vansinnigt intresserad av och nyfiken på människor

bra

Nachac:

tyvärr till självdestruktivitetens gräns.

inte bra

Nachac:

Detta är en ju både en förbannelse och och en välsignelse då det också förstås driver min lust att lära känna nya människor, när det faktiskt går.

stämmer

Nachac:

Men, då, i ljuset av detta återgår vi till originalfrågan: Hur ska jag då någonsin kunna binda mig till en enda person?

Vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

inga tillställningar utan berusningsmedel!

[cry]


   
SvaraCitera

start all over again:

Vad menar du?

Kopierade bara. Handlade om kärlek och monogami, typ.


   
SvaraCitera

start all over again:

[cry]

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Sociala sammanhang skrämmer mig oftast, sorgligt nog. Jag tänker alldeles för mycket på vad jag ska säga (som jag sen aldrig säger) och verkar nog ganska otrevlig och arrogant när man först träffar mig.

Jag är väldigt intresserad av människor och vill lära känna dem, men det är svårt när jag är så blyg [cry]


   
SvaraCitera

Asså, det är ju olika från person till pe..R..sSs.....

Okej det gick inte [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Kopierade bara. Handlade om kärlek och monogami, typ.

okej


   
SvaraCitera

start all over again:

eller jag vet inte vad jag menar[y]

haha lyckat ;D
när jag var ungdomsledare i kyrkan innan jag slutade vara kristen var det en del läger där man fick lära känna nytt folk osv. jag lyckades alltid balansera så man hängde både med nya o dem man redan kände. är pro [cool]

Ritinkin:

inga tillställningar utan berusningsmedel! [cheers]

bara n00bs som ej klarar av det utan alkohol [wink]


   
SvaraCitera