Aviseringar
Rensa alla

Hur många NÄRA vänner har ni?


Ämnesstartare

över lag?


   
Citera
Åtta

Inga.

Dold text: Mimmis mormor, alltså.


   
SvaraCitera
Flash

Inte en enda, jag har inga vänner överhuvudtaget.

För att kunna svara på frågan behövs egentligen en gemensam definition för det mycket ojämna och kompicerade begreppet "vän".


   
SvaraCitera

Kanske tre, just nu...


   
SvaraCitera

Egentligen ingen, längre [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4 riktigt nära. Själv? o hur skulle ni definiera en NÄRA vän?


   
SvaraCitera
kachin

beror på hur man definierar "nära" vän. har ingen jag kan snacka om nästan allt med men några få som jag trivs mycket bra med iaf 🙂


   
SvaraCitera

Tre-fyra stycken. Men det är så svårt, alla mina vänner står mig så nära.


   
SvaraCitera

kachin:

har ingen jag kan snacka om nästan allt med men några få som jag trivs mycket bra med iaf 🙂


   
SvaraCitera

4.


   
SvaraCitera

1-3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag definierar en nära vän som; en person som du kan skriva ett larvigt sms till utan att hon/han tkr du är konstig "0hh vad ja är bajsiiig"(alltså känner dig väl). någon som du kan va dig sj med till 100%. Någon du kan ha "tråkigt" med, alltså bara VA, inte alltid göra saker. Någon som du kan säga vad du tkr till, alltså vara negativ ibland. en person som ger dig självförtroende.

jag tror att detta är min definition av en NÄRA VÄN [smile]


   
SvaraCitera

PetraPott:

"0hh vad ja är bajsiiig"

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

själv har jag 2 NÄRMSTA NÄRMSTA vänner. sedan har jag ca 7+ vänner som står mig väldigt nära, alla dessa 2+7 är mina riktigt NÄRA vänner. med dem kan ja alltid vara mig själv. Sen har man ju "folk/vänner" runt omkring som ja, man inte känner alltför väl kanske men som man ändå pratar med ibland. Tycker ni att 7 nära vänner är mycket? har alltid tyckt att det är lite [cute] men jag har kanske missuppfattats folks relationer med varandra. alla verkar ha 500 bästa vänner. jag är 17 år btw.


   
SvaraCitera

5 skulle jag säga


   
SvaraCitera