Aviseringar
Rensa alla

Hur många seriösa förhållanden har du haft?


Ämnesstartare

Hur gammal är du?

Hur länge varade de?

(Ev. varför tog det slut?)

Har du ett seriöst förhållande just nu? Hur länge har du haft det isf?

Jag har haft ett seriöst förhållande som jag egentligen inte vill kalla ett förhållande eftersom det mesta va skit... (va ca 18 , sju år sen), Efter det har jag haft några stycken som jag hellre kallar relationer, däribland en kk under en period. Nu har jag ett förhållande, vi har inte varit ihop länge alls men det känns väldigt annorlunda från dom andra jag har varit med. Det är seriöst.


   
Citera

Inte ett enda hittills.


   
SvaraCitera

Har man en liten kuk, 14 cm, så är det kört. Tjejer vill inte. Fullt förståligt då killen brevid har 19 cm.


   
SvaraCitera

Sandor: liten kuk, 14 cm

Sandor: killen brevid

lol


   
SvaraCitera

vad är seriöst 


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

noll and counti


   
SvaraCitera

ingen


   
SvaraCitera

khgfghj:
ingen

Du får skylla dig själv. Du har utseende och kropp. Det är ditt psyke som skrämmer iväg killar.


   
SvaraCitera

öh fyra tror jag? eller kanske tre? eller två? 

är svårt att veta vilka jag ska räkna som seriösa. alla dessa relationer har sett så olika ut; räknar liksom med både ett samboförhållande och en högstadiepojkvän. uhuh vet inte


   
SvaraCitera

Var först ihop med en i cirka två år fram o tillbaka, vi gjorde slut ungefär hundra gånger men på den tiden trodde man allt skulle va för evigt, och så var hn otrogen hela tiden. Efter det var jag ihop med en i två månader, gjorde slut för fanns ingen kemi. Sen var jag ihop med en i tre veckor, gjorde slut för hn var asjobbig. Sen va jag singel i några år, hade en kk-relation där jag först va instresserad av mer men tappade intresset och sen blev hn intresserad av mer och då drog jag mig ur, vi låg fram och tillbaka i två år. Sen var jag ihop med en som jag borde bara varit vän med men vi råka bli kärai, men vi var ej mogna för en relation så tog slut efter ett halv år, hn var inte helt trogen så mm. Sen var jag ihop med en galning i ett år, bodde ihop och sånt. Sen var jag singel och tog tag i mina relationsproblem och har snart varit ihop ett år med en jättesnäll sambo, första vettiga förhållandet Yey


   
SvaraCitera

Sandor: Har man en liten kuk, 14 cm, så är det kört. Tjejer vill inte. Fullt förståligt då killen brevid har 19 cm.

jag får ligga emellanåt trots mina 14cm


   
SvaraCitera

har haft ett par stycken seriösa förhållanden där det kortaste varade i 8månader. varför det tog slut vill jag inte ta upp


   
SvaraCitera
time
 time

Fyller 22 i april, har haft fem förhållanden jag ansett varit seriösa. Första var när jag var 14, vi var tillsammans i 16 månader och det tog slut för att vi inte passade ihop helt enkelt, han var ett svin och blev ännu värre när det tog slut. 

Andra gången var jag 16, vi var tillsammans i... Åtta, nio, tio månader något? Det tog slut för att jag träffade en annan och inte skötte det särskilt schysst alls. 

Tredje gången var jag 17 och vi var tillsammans i nästan två och ett halvt år och bodde ihop under nästan hela den tiden. Jag gjorde slut för att jag vid det tillfället inte längre klarade av ett polyamoröst förhållande. Vi är dock fortfarande bästa vänner och har nästan daglig kontakt.

Fjärde: nitton. Det sög rakt igenom. Jag ångrar det varje gång jag tänker på det. Vi var tillsammans i tio månader. Vill inte räkna detta som seriöst men mina kriterier för seriöst förhållande är typ "var officiell på Facebook samt tillsammans i över ett halvår", så...

Femte: min nuvarande, som också är min sambo och lugnt den bästa personen för min personlighet. Älskar honom oerhört mycket. Vi firade ettårsdag i november förra året! Hoppas det blir flera jubileum, han är så otroligt kul och bra. 🙂


   
SvaraCitera

Ett


   
SvaraCitera