Aviseringar
Rensa alla

Hur många sexpartners är OK?


Buddah:

Samtidigt eller totalt? Okej för vad?

Alltså, detta är ju en fråga som riktar in sig på fall till fall! Vissa nöjer sig med en.
Men andra (som mig) skulle kunna tänka mig en hel jävla massa sexpartners, som typ en 3some med buddah o Wanking, det sku va fett nice [love]


   
SvaraCitera

max fyra åt gången, mer än så är lite väl dekadent.


   
SvaraCitera

nazgul:

det sku va fett nice [love]

Visste inte du gillade sådant [chocked]


   
SvaraCitera

Buddah:

Visste inte du gillade sådant

ehm, tre kant i all ära...men om du gör den med två tio poängare så kan det ju inte misslyckas [crazy]


   
SvaraCitera

nazgul:

ehm, tre kant i all ära...men om du gör den med två tio poängare så kan det ju inte misslyckas [crazy]

Man får passa sig för knäckta kön bara [y]


   
SvaraCitera

Buddah:

Man får passa sig för knäckta kön bara

Om du ger mig maximal njutning, så får du knäcka mig hur mycket du vill sen....jag tar det inte sårt.


   
SvaraCitera

Det beror på hur gammal man är. Jag tycker att om man har kommit över 10 när man är under 18, så är det för många.


   
SvaraCitera

Motborgare:

Samtidigt?

:DD


   
SvaraCitera

0.


   
SvaraCitera

0.01


   
SvaraCitera

Siffran spelar eg ingen roll. Skit i och säga det istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Det beror på hur gammal man är. Jag tycker att om man har kommit över 10 när man är under 18, så är det för många.

Dessutom beror det på när man blev av med oskulden. Självklart en som sexade första gången som 14åring har legat med några fler när den är 20 än en som blev av med oskulden som 20åring..

Men tänk så här en 40 åring singelkvinna som legat med 40 stycken. Låter riktigt mycket. Men tänk om hon alltid varit singel o har haft 40 ONS. Det är ett ligg i halvåret, 2 per år. Tycker nog inte att hon är en hora för det.

En 20årig tjej som legat med 15 stycken är inte så hemskt det heller. Om hon blev av med oskulden som 15 åring har hon haft fem år på sej. Det blir 3 per år.


   
SvaraCitera

ms_A:

En 20årig tjej som legat med 15 stycken är inte så hemskt det heller. Om hon blev av med oskulden som 15 åring har hon haft fem år på sej. Det blir 3 per år

Nej, det är klart, men folk som har legat med, säg 15 st när de är 15-16 tycker jag är lite väl slampiga.


   
SvaraCitera

Så många som du själv tycker är OK


   
SvaraCitera

ms_A:

En 20årig tjej som legat med 15 stycken är inte så hemskt det heller. Om hon blev av med oskulden som 15 åring har hon haft fem år på sej. Det blir 3 per år.

Det är ju många. [rolleyes]


   
SvaraCitera