Aviseringar
Rensa alla

Hur många sexpartners har du haft?


reben:

tkr verkar skumt ska man kolla folk i alla åldrar o sånt med 1000 pers 

men aj jag vet man gör så

Ah så länge urvalet är proportionerligt. Finns massa matte för sånt där som jag förträngt


   
SvaraCitera
penja

Blivande_japan: High 5

Skål (den får symbolisera high five)


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

keine.


   
SvaraCitera

reben:
haha tillförlitligt.. 1k pers

20+ iaf

1000 personer ger rätt bra tillförlitlighet


   
SvaraCitera
reben

Ruttenfisk:

1000 personer ger rätt bra tillförlitlighet

jaja fick ju göra omtenta i kvantitativ metod så det är ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Tänkte bara att det blir lite klurigt för de som t ex haft 4 partners, ska de rösta på 1-4 eller 4-8? Rodnar

förstår hur du menar, det kanske hade behövts en till poll med varje enskild ålder men jag menar att man ska rösta på 1-4 i sådant fall.


   
SvaraCitera

time:

Tänkte bara att det blir lite klurigt för de som t ex haft 4 partners, ska de rösta på 1-4 eller 4-8? Rodnar

Beror på "stark fyra" respektive "svag fyra".


   
SvaraCitera
Lounge

ceka92: 20 eller mer

Gillar ändå att 4 svarat detta. Inte bara jag som knullar runt. Fast om man räknar att jag varit sexuell aktiv i 10 år så är det bara typ.. 2,5 personer per år. Det är inte knulligt runtigt. End of analysis. 


   
SvaraCitera

Lounge:

Gillar ändå att 4 svarat detta. Inte bara jag som knullar runt. Fast om man räknar att jag varit sexuell aktiv i 10 år så är det bara typ.. 2,5 personer per år. Det är inte knulligt runtigt. End of analysis. 

Slamp-highfive


   
SvaraCitera
Lounge

Edinburgh: Slamp-highfive

haj faaaaajv! Blink


   
SvaraCitera
time
 time

ceka92:

förstår hur du menar, det kanske hade behövts en till poll med varje enskild ålder men jag menar att man ska rösta på 1-4 i sådant fall.

Då gjorde jag fel Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Då gjorde jag fel Ledsen

åh naj


   
SvaraCitera

8-12 ^^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Slamp-highfive

Lounge:

haj faaaaajv! Blink

sprid kärleken! känner likadant. att det nog finns en förlegad syn där någon som har legat över 10 personer ses som mindre "ren" trots att detta inte grundar sig i verkligheten. man vill ha någon som både är bra på sex och har haft några få långa förhållanden. tänk om man inte har haft många långa förhållanden? hur ska man då bli skicklig? ska man inte ha en sexualitet? och så vidare. jag tror att vår ålder spelar in i statistiken. om man delar in statistiken i år som man har varit sexuellt aktiv blir det en väldigt låg siffra/ år.


   
SvaraCitera

4-8


   
SvaraCitera