Aviseringar
Rensa alla

Hur många Stockholmare krävs för att gräva bort Göteborg?


Ämnesstartare

Adam:

Det innebär att de fortfarande tillhör Sverige och att vi har ansvar?

Självklart, det är stockholmare vi snackar om.

Varför tycker du det?

Låter bra i en stockholmares öron, dessvärre kommer dessa djur till göteborgare vara stora motståndare till detta förslag. De kommer vara motståndare till alla förslag, vi måste rusta upp för krig!

28213.png

Jo tack det har jag märkt redan nu. Tänk att de aldrig kan lära sig. Oprofessionellt och ostockholmskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Jo tack det har jag märkt redan nu. Tänk att de aldrig kan lära sig. Oprofessionellt och ostockholmskt

Förjävligt, rent ut sagt. Fortsätter det såhär kommer det ej att existera något som kan liknas med Stockholm idag om sisådär 100 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Göteborg är väl för fan inget hot... dels ligger det på fel sida av Sverige dvs på västkusten... dels så skjuter de ihjäl varandra så snart är ändå Göteborg utdöd. Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortrollet: Göteborg är väl för fan inget hot... dels ligger det på fel sida av Sverige dvs på västkusten...

Inte?? Varför tror du annars en så stor del Stockholmare väljer att flytta dit?

stortrollet: dels så skjuter de ihjäl varandra så snart är ändå Göteborg utdöd. Arg

Inte ens göteborgare förtjänar att dö på ett vis som utesluter strid mot stockholmare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam: Inte?? Varför tror du annars en så stor del Stockholmare väljer att flytta dit?

Det har jag faktiskt inte den blekaste aning om. Det får du faktiskt fråga stockholmarna om.

Adam: Inte ens göteborgare förtjänar att dö på ett vis som utesluter strid mot stockholmare.

Nej, det har du rätt i. Dumt skrivet av mig. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Två positiva saker i Gbg är faktiskt Skandinavium o Ullevi. OK, Skandinavium är väl inte "sverige-bäst" på akustik vid konserter men Ullevi är faktisk en jävligt ball konsertarena.  Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortrollet:
Två positiva saker i Gbg är faktiskt Skandinavium o Ullevi. OK, Skandinavium är väl inte "sverige-bäst" på akustik vid konserter men Ullevi är faktisk en jävligt ball konsertarena.  Tumme upp

Sådant trams till nöje har vi i Stockholm också. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:

Sådant trams till nöje har vi i Stockholm också. 

Globen är väl godkänd... Friends Arena har jag inte besökt ännu... undrar hur den är vintertid när snön vräker ner o det är 20 minusgrader? Metallica eller Rammstein på Friends vore ju intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortrollet: Globen är väl godkänd... Friends Arena har jag inte besökt ännu... undrar hur den är vintertid när snön vräker ner o det är 20 minusgrader? Metallica eller Rammstein på Friends vore ju intressant.

Exakt, vi har vintertider göteborgarna endast kan drömma om! Flyttar man till Stockholm får man smaka på äkta vinter med mysiga snötäcken på gator och torg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:

Exakt, vi har vintertider göteborgarna endast kan drömma om! Flyttar man till Stockholm får man smaka på äkta vinter med mysiga snötäcken på gator och torg.

Jo, du har så rätt. Det är lite Norrland o Nordpolen över Sthlm tycker jag som bor betydligt närmare Skåne o oftast får se vinter o snö på TV o bilder. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortrollet:

Jo, du har så rätt. Det är lite Norrland o Nordpolen över Sthlm tycker jag som bor betydligt närmare Skåne o oftast får se vinter o snö på TV o bilder. Glad

Du borde flytta hit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:

Du borde flytta hit!

Prpblemet är att jag kan varken åka skidor eller skridskor o snöskotrar är väl ruggigt dyra.

Jag skäms... jag har varit med mina föräldrar i alla världsdelar utom Arktis o Antarktis men det nordligaste jag varit i Sverige är in- o utflygningsramparna på Stockholm Arlanda. Allt norr om Solna är för mig oupptäckt område. Mycket glad

Men så kommer jag från de djupa storskogarna i Småland. Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortrollet:

Prpblemet är att jag kan varken åka skidor eller skridskor o snöskotrar är väl ruggigt dyra.

Jag skäms... jag har varit med mina föräldrar i alla världsdelar utom Arktis o Antarktis men det nordligaste jag varit i Sverige är in- o utflygningsramparna på Stockholm Arlanda. Allt norr om Solna är för mig oupptäckt område. Mycket glad

Men så kommer jag från de djupa storskogarna i Småland. Cool

Men visst har du besökt de centrala delarna av Stockholm?!


   
SvaraCitera

Det ända som krävs är en mycket stolt sthlmare med en enorm vilje styrka och med sthlm i sitt hjärta för att gräva ner Göteborg och sänka det till grunden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:
Det ända som krävs är en mycket stolt sthlmare med en enorm vilje styrka och med sthlm i sitt hjärta för att gräva ner Göteborg och sänka det till grunden.

Tillsammans är vi oslagbara!


   
SvaraCitera