Aviseringar
Rensa alla

Hur många syskon?


Ämnesstartare

bananslick:

Ett (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

bananslick:

Tre (Du röstade på detta alternativ)

Två storebröder & En systeryster. Vi har haft en helt underbar uppväxt och är bästa vänner alla fyra nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bananslick:

Fyra (Du röstade på detta alternativ)

Hmm...Jag har 4 syskon som jag har bra kontakt med. Men egentligen är 3 av de bara mina fosterföräldrars barn och 1 är min halv bror, vi har samma mamma men inte pappa. Sen har jag en till halvbror och vi har samma pappa. Men han kallar jag inte ens bror och har inte kontakt med. Han som jag har samma mamma som kallar jag "mitt enda riktiga syskon", men de andra tre jag bor hos är oxå som riktiga! Komplicerat[badgrin][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vi har väl en ganska bra relation,

Vad tror du det beror på? Att ni blivit äldre?
Du behöver naturligtvis inte svara, jag är bara så nyfiken [cute]

MickMick:

Ne dom gillar inte mig.

Men.. [sad] Blir du inte ledsen av det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bananslick:

Två (Du röstade på detta alternativ)

1 helsyster som jag bott ihop med hela livet, vi har väl haft en okej uppväxt. bråkat som fan menmen.
sen har jag en halvsyster. när jag föddes var hon 15. vet inte om hon bodde med oss. vi har väl ingen jätte bra relation, träffas inte särskilt ofta och så. men när vi väl träffas har vi kul ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wayward:

Två storebröder & En systeryster. Vi har haft en helt underbar uppväxt och är bästa vänner alla fyra nu.

Härligt [smile]

Emil_93:

Hmm...Jag har 4 syskon som jag har bra kontakt med.

Hehe, ja, det var ganska komplicerat. Men det verkar fungera bra för er..?


   
SvaraCitera

bananslick:

Ett (Du röstade på detta alternativ)

En bror. Han spelar WoW.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

En bror. Han spelar WoW.

Haha [bigsmile]

SPiDERMANNEN:

1 helsyster som jag bott ihop med hela livet

Att bråka med sina syskon hör nog till. Huvudsaken är väl att man kommer överens när det väl gäller så att säga.
Det kan nog vara svårt att skapa en bra relation när det är så många års skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bananslick:

Ett (Du röstade på detta alternativ)

har 2 halvsyskon. så det blir 1 [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bananslick:

Hehe, ja, det var ganska komplicerat. Men det verkar fungera bra för er..?

Hahah ja...de funkar super 😉 Har bott här sen jag var 6 år så de e lugnt...va dagbarn o kontaktbarn innan oxå 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bananslick:

Ett (Du röstade på detta alternativ)

En lillasyster. Vi har en ganska bra relation och har inte direkt haft några problem på den fronten. Kanske för att det skiljer 8 år i ålder. Hon är snäll och jag gillar henne.


   
SvaraCitera

bananslick:

Vad tror du det beror på? Att ni blivit äldre?

Ja den har väl aldrig vart dålig, men den blir förmodligen bättre ju äldre vi blir ja, jag mognar mer och min syn av honom blir annorlunda.
Han har alltid varit min idol typ så jag har ju velat imponera på honom och velat att han ska tycka om mig vilket har gjort allting väldigt ansträngt och konstlat, iaf från min sida.
I takt med att jag blir äldre inser jag att han är bara människa som jag och vet att han tycker om mig, även om vi inte har djupa samtal om allt. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bananslick:

Tre (Du röstade på detta alternativ)

fast 3 halvbröder, kan ha fler som jag "inte vet" om .. [confused][cute]
men träffar dom typ aldrig .. annars är de väl bra [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bananslick:

Oj. Hur var det? Vore intressant att få höra.

Ehm.. Det var jobbigt. Alla mina syskon är rätt mycket äldre än mig. Vi har ingen vidare relation då alla lämnat familjen för att aldrig titta tillbaka. Så, jag är ensam kvar och det lär nog aldrig skapas en relation mellan oss då ingen vill ha någon koppling till familjen [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bananslick:

Men.. Blir du inte ledsen av det?

Jo[smile]


   
SvaraCitera