Aviseringar
Rensa alla

hur många timmar om dagen


smosha
Ämnesstartare

hur många timmar om dagen ska man spela fotboll för att bli riktigt grym. Jag kommer inte hinna spela 5-6 timmar fotboll när det är skola! 


   
Citera

jag kan sjunga 5-6 timmar om dagen utan bli grym. spela så mkt du orkr och vill. orkr du inte spelar du dåligt och du blir inte bättre av att träna dåligt mvh


   
SvaraCitera

12.        


   
SvaraCitera
Mooze

smosha:
hur många timmar om dagen ska man spela fotboll för att bli riktigt grym. Jag kommer inte hinna spela 5-6 timmar fotboll när det är skola! 

Kötta samma rörelse varje dag. typ skjut 30 skott från 1 vinkel eller plats. Sen fortsätt över hela spel planen sen när du skjutit alla tänkbara skått vinklar och längder blir du automatiskt zlatan. 


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

Tack för alla svar. Glad


   
SvaraCitera

smosha:
hur många timmar om dagen ska man spela fotboll för att bli riktigt grym. Jag kommer inte hinna spela 5-6 timmar fotboll när det är skola! 

om du är ung så ska du öva på din teknik det är det viktigaste, styrka o konditoin tar du när du blir äldre vid 13+ 


   
SvaraCitera

kanske ha en boll hemma sen när du går förbiden så drar du en liten fint, dra ut på gården på kvällen bara spela lite så trixa massa de blir man bättre av, du behöver ju inte liksom träna så så så mycket per dag, gör det när du har tid bara


   
SvaraCitera

När jag var liten hade jag med min fotboll vart jag än gick. Spelade hela tiden.


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

okej tack för tipsen det var jätte snällt.Mycket glad


   
SvaraCitera