Aviseringar
Rensa alla

Hur många TJEJER här har en kille med medel/liten kuk?


Ämnesstartare

isola:

många har partners sin partner här, jag har inte, då hade jag självklart uppgett hans kukstorlek ju

Seriöst? Trodde aldrig folk här vågade träffa varandra irl.


   
SvaraCitera

AlphaMale:

Seriöst? Trodde aldrig folk här vågade träffa varandra irl.

[surprised]Ja seriöst, har du inte hört talas om um-träffarna som äger rum stup i kvarten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja seriöst, har du inte hört talas om um-träffarna som äger rum stup i kvarten?

Nee, brukar inte orka hänga här så mycket nuförtiden. Kommer mest bara hit när jag vill göra någon sorts undersökning, typ den jag försöker göra i den här tråden.


   
SvaraCitera

AlphaMale:

Nee, brukar inte orka hänga här så mycket nuförtiden. Kommer mest bara hit när jag vill göra någon sorts undersökning, typ den jag försöker göra i den här tråden.

Men då ska du göra en poll, annars funkar det aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men då ska du göra en poll, annars funkar det aldrig

Jo, brukar göra polls, men tänkte köra en diskussions model i det här ämnet. Problemet är att dom flesta inte är så seriösa.

Du har inte svarat än...?


   
SvaraCitera

snälla gör en poll. Brukar vara öppen med såna här svar, men det här är ju personligt om någon annan...

Kan berätta om en tidigare pojkvän istället iofs. han hade väl 15-16cm lång och... jag vet inte, 13-14 i omkrets kanske. Det fungerade aldelles utmärkt. Jag önskade aldrig att den skulle vara större. För den skulle inte sagt att jag önskade att de mer välutrustade kunde ha haft mindre paket. Kvinnor är i regel anpassningsbara, har jag hört. I alla fall på den fronten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan svara för min flickvän, hennes kille har 20 cm [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Det fungerade aldelles utmärkt. Jag önskade aldrig att den skulle vara större. För den skulle inte sagt att jag önskade att de mer välutrustade kunde ha haft mindre paket. Kvinnor är i regel anpassningsbara, har jag hört. I alla fall på den fronten.

Ledsen, men vet inte hur jag skulle göra en poll av den här frågan. Sen skulle den ändå bara bli F3cked up av massa 12 åringar som bara vill jävlas.
Jo, har också uppfattningen att tjejer är anpassningsbara, i alla fall när det gäller tjockleken...längd däremot tror jag att allt över max 17-18 cm är bortkastat och blir lämnat utanför. Slidan är elastisk, men jag tror inte livmodern flyttar sig längre upp i kroppen för att få plats med en längre kuk...

jakaerstark:

Kan svara för min flickvän, hennes kille har 20 cm

Vilket inte är litet eller medel, vilket betyder att ditt inlägg är helt värdelöst....om du nu inte bara känner att du måste få bekräftelse på något sätt...vilket i sin tur betyder att du är osäker över din storlek, vilket kan betyda två saker:
1. Du har igentligen en mindre kuk och hoppas att folk ska säga "20 cm är för stort".
2. Din är 20cm och du hoppas att folk ska bekräfta dig och bli imponerade.

Om det är 1 eller 2 spelar ingen roll. Båda är lika patetiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Det fungerade aldelles utmärkt. Jag önskade aldrig att den skulle vara större. För den skulle inte sagt att jag önskade att de mer välutrustade kunde ha haft mindre paket. Kvinnor är i regel anpassningsbara, har jag hört. I alla fall på den fronten.

Ledsen, men vet inte hur jag skulle göra en poll av den här frågan. Sen skulle den ändå bara bli F3cked up av massa 12 åringar som bara vill jävlas.
Jo, har också uppfattningen att tjejer är anpassningsbara, i alla fall när det gäller tjockleken...längd däremot tror jag att allt över max 17-18 cm är bortkastat och blir lämnat utanför. Slidan är elastisk, men jag tror inte livmodern flyttar sig längre upp i kroppen för att få plats med en längre kuk...

jakaerstark:

Kan svara för min flickvän, hennes kille har 20 cm

Vilket inte är litet eller medel, vilket betyder att ditt inlägg är helt värdelöst....om du nu inte bara känner att du måste få bekräftelse på något sätt...vilket i sin tur betyder att du är osäker över din storlek, vilket kan betyda två saker:
1. Du har igentligen en mindre kuk och hoppas att folk ska säga "20 cm är för stort".
2. Din är 20cm och du hoppas att folk ska bekräfta dig och bli imponerade.

Om det är 1 eller 2 spelar ingen roll. Båda är lika patetiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AlphaMale:

Ledsen, men vet inte hur jag skulle göra en poll av den här frågan. Sen skulle den ändå bara bli F3cked up av massa 12 åringar som bara vill jävlas.
Jo, har också uppfattningen att tjejer är anpassningsbara, i alla fall när det gäller tjockleken...längd däremot tror jag att allt över max 17-18 cm är bortkastat och blir lämnat utanför. Slidan är elastisk, men jag tror inte livmodern flyttar sig längre upp i kroppen för att få plats med en längre kuk...

Livermodertappen drar sig faktiskt tillbaka när en tjej blir kåt och får på så sätt mer plats, eller vad man nu vill kalla det.


   
SvaraCitera

AlphaMale:

Då majoriteten av er har pojkvänner med medel stor och några har pojkvänner med liten

Får killar som har pokjvän svara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bitchmagnet:

Livermodertappen drar sig faktiskt tillbaka när en tjej blir kåt och får på så sätt mer plats, eller vad man nu vill kalla det.

Coolt! Fast det måste väll finnas någon gräns för hur mycket den kan dra tillbaka sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Får killar som har pokjvän svara?

Självklart, inge homofobi här inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AlphaMale:

Coolt! Fast det måste väll finnas någon gräns för hur mycket den kan dra tillbaka sig?

Jo såklart. Hur mycket det är vet jag inte, men en bit iaf.


   
SvaraCitera

en bra bit[smile]


   
SvaraCitera