Aviseringar
Rensa alla

Hur många TV-serier följer du?


Ämnesstartare

Svenskarna följer i genomsnitt tre serier, men ganska många klarar av fem. 20% av befolkningen är så rädda för spoilers att de undviker sociala medier. Svensken är också väldigt hänsynsfull på området. 79 procent svarar att de aldrig skulle avslöja vad som händer i en tv-serie för den som inte sett den. 

Hur många serier följer du? Hur rädd är du för spoilers, och hur mycket tänker du på att inte spoila för dina vänner?


   
Citera
Ämnesstartare

Zymba: 5+

Så många.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

7 st som jag kommer på just nu Rodnar


   
SvaraCitera

Zymba:

Hur många serier följer du? Hur rädd är du för spoilers, och hur mycket tänker du på att inte spoila för dina vänner?

Följer Game of Thrones, The vampire diaries, Pretty Little Liars, Faking it och MLP:FiM.
Jag är rädd för spoilers och kommer cutta dom ^^ men jag spoilar aldrig för vänner :*


   
SvaraCitera

Vad räknas som en TV-serie? Brukar följa "Veckans brott" och lite annat på SVT. Antar att de inte räknas så därför svarar jag inga.
 

Zymba: Inga


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

förljer suits och downton abbey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inga, har annat för mig i livet som tillexempel följa webbserier Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En. Kan bara göra en grej i taget.


   
SvaraCitera
Exner

Zymba: 5+

Räknas det att följa serier som inte går just nu, men som är aktiva? 5+, oavsett, dock.


   
SvaraCitera

Zymba: Hur många serier följer du?

20+

Zymba: Hur rädd är du för spoilers

Beror på vilken serie det gäller. Vad som händer i sons of anarchy betyder oftast oerhört mycket mer än vad som händer i big bang theory.


   
SvaraCitera

Vet inte riktigt...
förhoppningsvis ingen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: 5+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allt färre eftersom allt blir nedlagt/tar slut och det inte finns några nya alternativ som verkar bra


   
SvaraCitera

jag spoilade oavsiktligt breaking bad för ett dussintal personer i ett kommentarsfält

skitroligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp: jag spoilade oavsiktligt breaking bad för ett dussintal personer i ett kommentarsfält

MEN ALLTSÅ BREAKING BAD??? 

Jag brukar inte bry mig om spoilers annars men BREAKING BAD kan man INTE SPOILA


   
SvaraCitera