Aviseringar
Rensa alla

Hur många umare bor I Skövde?


Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Fisk

han bor inte där längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Cool [cute]

[smile]

Asha:

Dold text:

Jag är inte ny här, men du vet nog inte vem jag är. Har inte attentionwhorat och varit på chatten så mycket så [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alexander Danling och DoG.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Jag är inte ny här, men du vet nog inte vem jag är. Har inte attentionwhorat och varit på chatten så mycket så

swingalife? samma avatar iaf 😛 mendu har väl inte hängt i chatten så mkt? o.O

Lidande små barn:

DoG

han bor långt ifrån skövde nu o bodde inte där förr utan jobbade bara 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Det var ju INNAN jag flyttade dit. [wink]

Jag tror att alla andra talar grov västgötska och att ert centrum är en McDonald's på en åker fortfarande ändå


   
SvaraCitera

Skövde, staden ingen behövde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Jag tror att alla andra talar grov västgötska och att ert centrum är en McDonald's på en åker fortfarande ändå

Kan mendela att jag fick ett välkomstpaket av västragötaland nu. Med gå två för en på alla museeum och kultur grejs i göteborg.. wtf [tard] bor i skövde [tard]

fick även ploster med mera [confused][rolleyes]

Dessutom talar tjejen på willys inte de iaf [cute]. Många som flyttar till Skövde osv för att göra lumpen eller studera osv [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allaälskarbaiz:

Skövde, staden ingen behövde

Visste du att Skara vägrade ha tågrels gå igenom Skara pga man trodde det var farligt att åka så snabbt fram. 30 km/h därför går tågen igenom skövde ist [tard][cool]

Imo är Skara mkt mer efterblivet. Är ju som att säga att Skareborg inte behövs [tard]. Skövde är ju lixom centrum i skareborg [cool]


   
SvaraCitera

Asha:

Visste du att Skara vägrade ha tågrels gå igenom Skara pga man trodde det var farligt att åka så snabbt fram.

Nej, det visste jag inte.

Asha:

30 km/h därför går tågen igenom skövde ist [tard][cool]

Det har jag märkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

swingalife? samma avatar iaf 😛 mendu har väl inte hängt i chatten så mkt? o.O

japp, det är jag. Nej menar ju det, har VARKEN attentionwhorat eller hängt på chatten så mycket, kanske inte var tillräckligt tydlig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

japp, det är jag. Nej menar ju det, har VARKEN attentionwhorat eller hängt på chatten så mycket, kanske inte var tillräckligt tydlig [crazy]

eller bara jag som läste helt åt skogen fel 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag!
Dold text: Icke sa Nicke.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Höjdarna på UMIT bor ju där. Nu har du chansen att IRL-spamma Danling[badgrin]


   
SvaraCitera

Asha:

Imo är Skara mkt mer efterblivet. Är ju som att säga att Skareborg inte behövs [tard]. Skövde är ju lixom centrum i skareborg [cool]

Snacka inte skit om skara vafan:_D


   
SvaraCitera