Aviseringar
Rensa alla

Hur många vänner har du?


svårt att säga


   
SvaraCitera

byter u gängeskrets typ en gång i veckan, känns det som. men inte så mycket byter, egentligen, mer växlar. faller tillbaks rätt ofta. har väldigt lätt att bli bekväm med folk, har även väldigt lätt att inte träffa majoriteten av dem på länge.


   
SvaraCitera

en ungefär 


   
SvaraCitera
Saga
 Saga

7-8 väldigt nära o sen några andra som man liksom hänger runt med o träffar några gånger i veckan kanske 


   
SvaraCitera

2 lr 3 som jag ser som nära och sedan andra jag tycker om och som har potential att bli nära vänner kanske men ej blivit så. sörjer mitt geografiska underläge också. men!! det finns en människa här i närheten jag både ska mysa med och bli vän med. hen vet bara inte om det än.


   
SvaraCitera
Yaren

Jag har två vänner i min klass, men jag kommer överens, umgås/kramas whatever  med de andra också. 
Men jag har väl kanske omkring 4-10 vänner i skolan beror på vad som räknas som "vän" 

jag har två barndomskompisar som jag träffar rätt sällan men kan höra av mig ändå när som helst 

tre från min gamla klass som jag umgås med och träffar sällan men vi håller ändå kontakten 

jag hänger ofta med ett stort gäng "gemensamma kompisar" men det är väl kanske... hmm 4 av dem som är mina "riktiga" vänner. 

på en annan krets har jag kanske tre vänner till som jag hör av mig till och träffar ibland 

+ ett antal kompisar som jag inte träffat IRL

jag kan rabbla upp runt 14 vänner tror jag som jag är säker på att jag har. 


   
SvaraCitera

32. Skaffade två nya igår också.


   
SvaraCitera

Umgås sällan med vänner, träffar tillräckligt med folk i jobbsammanhang. Men de jag umgås med ibland är väl kanske 5-6 stycken.


   
SvaraCitera

441 på fejsbuk


   
SvaraCitera

En handfull med periferi


   
SvaraCitera

2 nära typ, ett flertal mer "bekanta". 


   
SvaraCitera

oj..... runt 30 


   
SvaraCitera

Umgås sällan med folk på fritiden, det är dels självvalt (svårt/jobbigt att vara social) och dels för att jag är så osäker och tror att alla har massa planer redan


   
SvaraCitera

Stekarn:
32. Skaffade två nya igår också.

Så det skall va! Stora gäng


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Så det skall va! Stora gäng

Det är vad det handlar om. Knyta kontakter och bilda brödraskap. Brett nätvek är nyckeln till framgång Cool


   
SvaraCitera