Aviseringar
Rensa alla

hur mår man bättre?


Ämnesstartare

tjo folk, har ni några tips på vad man ska göra för o må bättre på en skit dag?


   
Citera
Ämnesetiketter
mynona

Man tänker inte, utan tar en enda stund i taget och tvingar sig själv att tänka bra tankar. Det kräver disciplin. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gräs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:
Gräs

menar du knark-gräs eller riktigt gräs?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Man tänker inte, utan tar en enda stund i taget och tvingar sig själv att tänka bra tankar. Det kräver disciplin. 

men hur ska man lyckas med de då? om man i hela sitt liv har sätt sig själv som ful, dum, efterbliven (på grund av andra som har sagt det och fortfarande säger sånt) etc?


   
SvaraCitera
mynona

undergrounds:

men hur ska man lyckas med de då? om man i hela sitt liv har sätt sig själv som ful, dum, efterbliven (på grund av andra som har sagt det och fortfarande säger sånt) etc?

man lyckas med det för att man måste därför att det inte går på annat sätt. man misslyckas bara så länge man innerst inne tror att någon annan kommer att hjälpa en. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

man lyckas med det för att man måste därför att det inte går på annat sätt. man misslyckas bara så länge man innerst inne tror att någon annan kommer att hjälpa en. 

så du menar att jag inte ska lite på någon annan en mig själv, vilket jag aldrig gjort o vi ser ju hur de gick...


   
SvaraCitera
mynona

undergrounds:

så du menar att jag inte ska lite på någon annan en mig själv, vilket jag aldrig gjort o vi ser ju hur de gick...

trodde vi talade om denna humörmetod! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

men hur ska man lyckas med de då? om man i hela sitt liv har sätt sig själv som ful, dum, efterbliven (på grund av andra som har sagt det och fortfarande säger sånt) etc?

vem är du? känns som något jag skulle skrivit...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vin, cigg och knulla    


   
SvaraCitera