Aviseringar
Rensa alla

hur missnöjd..?


Ämnesstartare

hej alla, jag har sagt det här förut. men jag är väldigt missnöjd, så missnöjd så att det hindrar mig från massa saker.

Alla mina kompisar är hur fina som helst, deras kroppar är jättefina. Min kropp ser jättehemsk ut. Jag är inte överviktig, fet eller något sånt jag skäms över. För er som har följt min tråd förut vet det redan, men jag har/har haft, ätstörningar. Vet inte riktigt om jag ska kalla att jag fortfarande har det.

Iallafall, så syns mina revben, inte på ett snyggt sett. Man ser liksom inte som konturerna som revben, man ser mer som en stor rund slät bulle som sticker ut som en dubbelmage.

Min mage är också lite putig, den är inte uppblåst, men ändå utspänd. Jag hatar också mina lår. Mina bröst blev mindre när ja fick min ätstörning så de hatar jag också, för jag vill ha bröst, men har knappt någonting kvar. bokstavligen.

Mina kompisar har inte såhär någon av de. De alla är jättefina.

*Någon som vet varför det är som en "bulle/kulle" under brösten precis som en extra mage?

*Någon som vet om min mage kommer dras ut mer åt sidorna o blir mer platt när jag får höfter, lite mer former. Har inte fått det än. Har fortfarande samma kropp som när ja va 11.. nu 14.

Mina lår, de ser också konsttigt ut, eftersom att ja inte fått höfter. Mina vänners ben är längre ifrån varann (om ni fattar) för det har höfter och då (antar) jag att det är därför deras ben är mer ifrån varann för det växt ut med höfterna.

*någon som vet hur man får större bröst?

*vill också bli lääääängre, har bara växt en cm. Annars har jag stått stilla på samma längd i ungefär 1 år.

jag kan inte bada med mina kompisar, jag kan knappt va me mina kompisar. för ja blir avis på hur de ser ut. ja kan inte visa mig i bikini. Allt jag tänker på om dagarna är det här, jag behöver hjälp. Ja har inte sett någon som har samma problem eller liknande. Så de borde ju va något speciellt, typ att ja inte vuxit o fått former, om de kan påverka allt..

[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
smisk

Men sluta, get over it. Alla är fina precis som de är, även du.
Jag har alltid varit den tjocka, fula och töntiga bland mina kompisar, från fjärde klass till nu. Embrace the ugliness.


   
SvaraCitera

Sådär tänker alla ibland, men sedan så får man värre problem och fokuserar på dem istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sådär tänker alla ibland, men sedan så får man värre problem och fokuserar på dem istället.

IBLAND. ja har känt såhär i.. hm?..ÅR.. Jag sökte mest efter ett svar om någon vet om de blir bättre när ja börjar få former o växer...då kanske allt rätas ut..?


   
SvaraCitera

tror du inbillar dig faktiskt


   
SvaraCitera

malinn:

ja har känt såhär i.. hm?..ÅR.. Jag sökte mest efter ett svar om någon vet om de blir bättre när ja börjar få former o växer...då kanske allt rätas ut..?

Ja, det blir bättre då. Men då kommer nya problem. Bröst är äckligt varmt och svettigt på sommaren, bristningar etc.
Så det är alltid någonting egentligen.
Fokusera på annat istället.


   
SvaraCitera

Kroppen ändras jämt. Din kropp kommer mogna.


   
SvaraCitera

sluta klaga så jäkla mycket. hatar såna som dig. du förstår inte hur jävla bra du har det


   
SvaraCitera

jag tycker inte heller att jag ser så himla bra ut men man behöver ju inte överdriva

det spelar inte så stor roll ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

sluta klaga så jäkla mycket. hatar såna som dig. du förstår inte hur jävla bra du har det

om du hatar mig, så ska du inte ens kommentera här.
jag söker efter svar som stöttar inte kränker ned ännu mer.. TACK.


   
SvaraCitera

malinn:

jag söker efter svar som stöttar inte kränker ned ännu mer.. TACK.

sanning är svårt att ta in, men du behöver öppna ögonen. Kroppen förändras och det finns inte mycket man kan göra något åt det.


   
SvaraCitera