Aviseringar
Rensa alla

hur mkt alkohol


Ämnesstartare

Jag tycker att du ska vänta tills du känner dig redo, som du säger att du inte riktigt vet hur mycket du själv tål. Jag tycker verkligen att du ska vänta och inte dricka endast för att det är "fest" sen måste jag tillägga att det är riktigt b att dricka 3,5. Så om du nu mot all förmodan ska dricka så köp några xcider eller annan cider på flaska (4,5) 5st sådana lär räcka för dig, och drick mycket vatten emellan åt så slipper du bakfyllan. Lycka till![cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Idiot. Spara dina pengar och gör nått vettigt med ditt liv.

Håller helt med, så jävla dumt att dricka gift!

Cannabis är vettigare på många sätt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caroliine:

Jag tycker att du ska vänta tills du känner dig redo, som du säger att du inte riktigt vet hur mycket du själv tål.

hrm, jo redo är jag nog,bara svårt att få tag på och hur skutton ska man veta vad man tål innan man har testat det..?[confused]


   
SvaraCitera

Angelize:

Och det kallar du liv! [bigcheers]

Förbannat mycket bättre än att vara extremt tråkig, och lida av sociala störningar[y]


   
SvaraCitera

Michee:

Förbannat mycket bättre än att vara extremt tråkig, och lida av sociala störningar[y]

På vilket sätt är någon som dricker alkohol tråkig? Och sociala störningar, vad har det med alkohol att göra? [confused]


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska dricka folköl, finns inget finare än folkölsfyllor.


   
SvaraCitera

Förresten, jag tror alla i denna tråd blir full på två sexpack 3.5or. Men men det är ju inte så ballt dricka 3.5or. Idioter. Köp två sexpack och drick tills du känner dig full.


   
SvaraCitera

Alla som säger att man inte blir full på trefemmor och sedan går och blir dyngraka på ett par drinkar eller några starköl kan ju ta sig en allvarlig funderare.

Folköl [bigcheers]


   
SvaraCitera

Drick vatten i stället, så slipper du bli berusad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fagerjärn:

Drick vatten i stället, så slipper du bli berusad.

Du måste ju vara smartast här ![ops]

Klarar inte känna något på mina 3,5 , magen dör innan xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör vin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, ny fråga...
Vad rekomenderar ni?
förutom öl och cider?

dessutom, frågan om hur mkt man kan dricka? gram alkohol? ca?


   
SvaraCitera

Knothole:

Idiot. Spara dina pengar och gör nått vettigt med ditt liv.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe de beror på hur du e o vem du e gumman^^ själv så har ja mitt drickande svart på vitt och väger 98 fina. nyss drack ja 4st 3.5% o de räcker för att mitt humör ska ska bli bra o allt ska bli lungt. men om du ska på fest så tycker ja att 2 sexpack 3,5 blir bra att utgå ifrån o sen utgå från de till nästa fest om du förstår hur ja menar... men ja avråder att dricka dock. de är lätt o hitta för mkt fördelar med skiten. det är lättare att dricka lagom med typ 20% grogg typ bara så du vet. over and out[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glömde... du ska ju ha till flera timmar o en 50 cl 3.5 blir nollad i hjärnan på ca 1- 1.5 timme så räkna lite me tiden oxå..


   
SvaraCitera