Aviseringar
Rensa alla

Hur mkt går man ned om man äter gröt 3 ggr per dag i en månad


Ämnesstartare

Du måste äta annat också, kött/fisk/ris m.m men gröt kan du äta på morgonen. Undvik också att äta efter klockan 20:00. Följer du detta och dessutom tränar lovar jag dig att du kommer bli nöjd, men hur mycket du kommer gå ner vet jag inte, men gå ner vikt kommer du göra i alla fall.


   
SvaraCitera

Ät kött / fisk och grönsaker så tror jag du klarar dig bättre + Proteinpulver


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja käkade inget annat förutom havregryn och mjölk, nudlar, öl typ lite mer än en månad ... droppa 7-8 kg. Det var INTE med flit, men det vart jävligt mycket kalasa den månaden, så glömde äta ordentligt lol. Sjukt när jag upptäckte det xd


   
SvaraCitera

om du äter 100 kg gröt x 3 varje dag går du nog upp i vikt, om du mot all förmodan överlever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, jag prövade det i 5 dagar, va så jävla svimmfärdig, har i stället börjat äta gröt en gång per dag. tränar, äter inge godis, inge läsk, osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fredde1992:

okej, jag prövade det i 5 dagar, va så jävla svimmfärdig, har i stället börjat äta gröt en gång per dag. tränar, äter inge godis, inge läsk, osv

Jo det är väl en bättre lösning..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

men snälla sluta satsrada!

Det är ju mycket lättare att rappa inlägget nu.

Sluta gnälla börjar rappa.

Bom tsch ka


   
SvaraCitera

Fredde1992:

okej, jag prövade det i 5 dagar, va så jävla svimmfärdig, har i stället börjat äta gröt en gång per dag. tränar, äter inge godis, inge läsk, osv

ojdå! Och ändå kan man hålla sig ganska länge på gröt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur lång är en tråd?


   
SvaraCitera

Fredde1992:

jag funderar på att börja äta gröt 3 ggr per dag i en månad,

haha, snacka om att bli trött på gröt för livet ut sen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera