Aviseringar
Rensa alla

Hur mkt pengar ger du i månaden till välgörenhet/organisationr?


Ämnesstartare

Om inget alls varför? om ja till vad? varför? jag tycker man är lite ego om man inte gör det o har en inkomst


   
Citera
Ämnesstartare

Eller jag ångrar mig så ni snålisar behöver inte koka, däremot är det väldigt fint med de som gör detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är mina pengar fuck you.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på vad för typ av organisationer. Organisationer där större delen försvinner till administation och sådan skit bojkottar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget pga har ingen inkomst
men tycker det är svårt det där, att veta om pengarna verkligen går till saker eller bara försvinner nånstans i space


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Beror på vad för typ av organisationer.

Din konsumtion av djurporr räknas inte som välgörenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För er som undrar lite om Senaste nytt i Angelizes liv så mår jag bra av välgörenhet och hjälpa det är som en religion för mig. Även bry sig om miljön. Guuud vad bra man mår...Vet vad jag vill jobba med nu...Leva för...Man får så mycket tillbaka. Bryr mig dock inte om Afrika utan miljön och djur. Och ibland människor i sthlm. Det e kul o lära sig...KUNSKAP...följa med...FLOWER POWER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Din konsumtion av djurporr räknas inte som välgörenhet.

Hepp[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Det är mina pengar fuck you.

Du är en sån hemsk människa...Hela tråden drunknar i svart energi när du skrev sådär...en stor varm kram till dig hoppas du mår bättre efter du sovit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Om inget alls varför?

ne, om, varför. Inte tvärtom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej gör ej pga: har ej råd + vet ej vilka organisationer som faktiskt ser till att pengarna går till det det borde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Du är en sån hemsk människa...Hela tråden drunknar i svart energi när du skrev sådär...en stor varm kram till dig hoppas du mår bättre efter du sovit.

Käft jävla jugge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Beror på vad för typ av organisationer. Organisationer där större delen försvinner till administation och sådan skit bojkottar jag.

Ja självklart får man läsa på innan...De flesta seriösa ger iaf minst 75% till själva syftet t.ex djurens rätT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har dock rensat mina garderober och ska skicka iväg kläder med en familj som brukar åka till lettland och lämna kläder till barnhem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja självklart får man läsa på innan...De flesta seriösa ger iaf minst 75% till själva syftet t.ex djurens rätT

Varför har djur rätt


   
SvaraCitera