Aviseringar
Rensa alla

hur mkt yngre är de ok att tjejen är?


Ämnesstartare

isola:

Går att manipulera de flesta människor, trots bra mående.

Ja, men jag menar sexuell manipulation. Det ligger väldigt, väldigt avlägset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta och ett halvt år, har inte varit ett problem för mig och min partner iaf. Det fungerar bara fint, just för att vi ligger på likande frekvens. Samspelet blir därför jämbördigt och han behöver inte agera förälder osv och vi kan även föra intellektuella konversationer med varandra. Har inte märkt av åldersskillnaden, mer än att han kanske vet bättre hur saker och ting fungerar pga varit med längre än vad jag har på vissa bitar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DEsto yngre desto bättre. Unga tjejer gör livet värt att leva som min pappa brukade säga [bigsmile]


   
SvaraCitera
höna

skulle aldrig kunna hålla på, eller vara tillsammans med någon som är mer än 1 år yngre, just pga det skulle kännas weird med nån som är lika gammal som min lillebror..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

efter 15 är det ju okej men 15 och 45 är ju inte okej. svår fråga. beror ju lite på. 20 och 15 kan ju vara lite konstigt medan 35 och 30 inte är farligt. beror väl på hur mogen man är som person och lite sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

beror ju på hur gamla båda parter är. om båda är över 18 är det väl upp till dem själva, men om man är under 18 så kan bara några år vara alldeles för mycket

Jo de är klart, men jag menar mer unga tonåringar typ 14/15 som har sex med folk i din ålder.....


   
SvaraCitera

Tyrael:

snacka om att komplicera det..

vad är komlicerat med det sätt han skrev det på...?

cuzIcan:

Jo de är klart, men jag menar mer unga tonåringar typ 14/15 som har sex med folk i din ålder.....

det är äckligt
tycker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

snacka om att komplicera det..

Det har aldrig slagit dig att det var det som var tanken?


   
SvaraCitera

Så så, åldern är bara siffra...
Men i min egen erfarenhet är generellt sätt yngre tjejer roligare att umgås med än jämnåriga/äldre som tenderar att vara rätt stela och tråkiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sålänge tjejen är över 15 så är det lugnt för min del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En liten summering här då... Om jag har fattat det rätt har de flesta killar inte några problem med att ha sex med tjejer som är 10 år yngre när de är i 25 årsåldern... Men tjejer vill helst inte ha sex med en kille som är mer än ett år yngre...

Ja och så handlar det om mognaden av båda parterna också

själv skulle jag aldrig kunna tänka mig att ha ett sexuellt förhållande med en kille som är äldre än typ 21/22... Känns inte rätt bara, får känslan av att jag skulle bli behandlad som en lillasyster och jag skulle säkert omedvetet bli utnyttjad oxå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har läst en del kärleksromaner om femtonåriga tjejer som har pojkvänner i tjugoårsåldern också, det ksk har påverkat mina åsikter också... Men man tänker ju "vrf skulle han vilja ha ihop det med lilla mig?" fast de handlar väl om självkänslan och sin självsäkerhet med ifs, om man ser sig själv som mkt äldre än vad man egentligen är så... Har träffat en massa tjejer som beter sig som om de vore 20 minst och de vill väldigt gärna.bli behandlade så också. Som den där lilla tjejen på Youtube som är högst 11, hon har så jävla bråttom att växa upp med sina vloggar och smink tutorials


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

om x ≥ 14 så gäller:(x/2) + 7 = yx är din åldery är lägsta åldern som du får ha ett förhållande med

Har testat ekvationen lite fram och tillbaka nu och den verkar funka bra:-) iaf för de yngre åren:-P fast när man är över 25 behöver man nog inte tänka på det så mkt mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på hur fysiskt attraktiv hon är


   
SvaraCitera