Aviseringar
Rensa alla

Hur mng duschar efter idrotten?


Ämnesstartare

Rubrik.
Tror att inte så mng duschar efter idrotten..Iaf inte jag pga 10 min efter börjar lektionerna.....[crazy]
Killar vet jag lite om..Men hur mng tjejer dushar efter idrotten??


   
Citera

Om jag har ansträngt mig så duschar jag givetvis efter idrotten, inte direkt trevligt att skita i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DenUnDeRlIgApOjKeN:

Tror att inte så mng duschar efter idrotten..Iaf inte jag pga 10 min efter börjar lektionerna.....[crazy]

gjorde det för mig med när jag gick i skolan. såg det som ett bra tillfälle till att komma försent på.


   
SvaraCitera

Duschar alltid efter idrotten.


   
SvaraCitera

Om jag mot all förmodan har maxat och verkligen lökat till mig så duschar jag ju ofc men har det varit rörelse till musik eller annan bullshit-idrott så... [confused]


   
SvaraCitera

Då jag sällan anstränger mig särskilt mycket, och dessutom har idrott som sista lektion, struntar jag oftast i det och gör det istället när jag kommer hem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen dushar heller inte föratt visa sig naken...Samt föratt folk gör äckliga saker i dusharna..Ni vill inte veta..[censur]


   
SvaraCitera

duschade alltid efter idrott... äckligt att gå runt svettig i skolan[n]


   
SvaraCitera

Duschar alltid. Eller nja, vid närmare eftertanke så gör jag inte alltid det p.g.a. att det är sista lektionen och efter det ska jag bara hem och äta och sen dansa och svettas och måste duscha igen sen på kvällen. Förstår inte varför man inte duschar?


   
SvaraCitera

DenUnDeRlIgApOjKeN:

Samt föratt folk gör äckliga saker i dusharna

Kissar på varandra? [smile]


   
SvaraCitera
Jont
 Jont

Jag går direkt till gymet [cool].

Sen duschar jag hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Kissar på varandra? [smile]

Hhahah nära [smile]

Naaeej inte på varandra men på dusch marken [y]


   
SvaraCitera

Jag duschar efter större ansträngningar, inte bra att gå omkring och lukta svett[smile] (fast jag föredrar duschen hemma)


   
SvaraCitera

DenUnDeRlIgApOjKeN:

Naaeej inte på varandra men på dusch marken [y]

Kul liv vissa människor verkar ha.


   
SvaraCitera

Beror på om jag är svettig


   
SvaraCitera