Aviseringar
Rensa alla

Hur mng duschar efter idrotten?


Jag har 30 minuter lunch mellan idrotten och nästa lektion och jag duschar alltid.


   
SvaraCitera

Duschade alltid.


   
SvaraCitera

jag duschar, oavsett antsrängning.
brukar jämt gå hem och duscha s det görs BRA och mer HYGIENSITK
jag har haft turen att bo 1-4 minuter ifrån skolan helatiden


   
SvaraCitera

duschar alltid efter idrotten, även om jag inte har gjort nåt typ [tard]


   
SvaraCitera

Duschade alltid när jag hade idrott, undantaget någon termin då det var placerat som sista lektion på dagen så man kunde duscha länge och varmt hemma istället.


   
SvaraCitera

Är jag svettig duschar jag. Är jag inte svettig duschar jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Kul liv vissa människor verkar ha.

bETTRÄ Att Vara posetiv [y]
Inte Negativ [n]


   
SvaraCitera

Eftersom mina idrottlektioner har varit sist på dagen i 5/6 år så har jag faktiskt aldrig duschat i skolan.. Blir äcklad av alla bakterier som finns där inne (ja, jag vet att det finns på min kropp av svettet osv) men jag blir spyfärdig av att bara kolla in i duschen.. euw..

Mina klasskamrater har inte heller duschat på flera år.. ;D snuskoklassen


   
SvaraCitera

Vidrigt att inte duscha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idrottslektioner var aldrig ansträngande när jag gick i skolan. I kombination med att jag var ganska atletisk och alltid haft svårt att svettas så hade jag föredragit att ge tusan i duschen då det ärligt talat inte fanns någon mening med det.
Men man gjorde väl det ändå symboliskt så att man skulle slippa en massa tjaffs. För annat folk tror väl att man svettade arslet av sig som de gjorde, bara av att hoppa över en bock några gånger.

Paradoxen är att folk som svettas enkelt även gör de när de inte rör på sig. Exempelvis är i ett halvvarmt rum eller bara går några steg. Så per defintion är väl deras närvaro äcklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duschar alltid efter[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Word[y]


   
SvaraCitera

DenUnDeRlIgApOjKeN:

bETTRÄ Att Vara posetiv [y]
Inte Negativ [n]

Bättre att stava bra än dåligt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom vattnet alltid är kallt går jag bara in på toan och tvättar av mig [zzz] Känner mig renare eftersom det finns tvål där.

Det ovanför gäller bara när jag är med (=inte så ofta) När jag faktiskt är med står jag mest still i ett hörn och hoppas att ingen ser mig.


   
SvaraCitera

Jag duschar inte ;p
men anstränger mej knappast på idrotten, så 😀


   
SvaraCitera