Aviseringar
Rensa alla

hur mycke handlar ni kläder för 1 månad?


Ämnesstartare

Mina föräldrar har börjat klaga på att jag köper på tok för mycke kläder [blush]
så min fråga är hur mycke handlar ni för varje månad? (om man räknar bort skor)


   
Citera
höna

kanske nån tusenlapp lr 3


   
SvaraCitera

en hundring eller två som mest, handlar inte kläder var månad heller för den delen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plywood:

en hundring eller två som mest, handlar inte kläder var månad

haha ja det förstår jag. denna fråga va kanske mer riktad åt tjejer [rolleyes]


   
SvaraCitera

Har absolut alla kläder jag behöver. Drunknar i dem, de är ett jävla problem. Köper lite än då..men inte fast i månaden, numera nån gång ibland på second hand, billigt o bra.


   
SvaraCitera

Köper inte kläder varje månad ens. Men kanske en femhundring på en månad när jag väl köper något.


   
SvaraCitera

höna:

kanske nån tusenlapp lr 3

Galning

Handlar inte varje månad. Inte köpt något på flera månader, typ mer än ett halvår


   
SvaraCitera

Köper sällan de kläder jag har på mig, brukar väl dock bli runt 100-200 kr i månaden. Är väl mest om jag köper skor som det blir dyrt, vilket jag gör kanske 2-3 ggr om året.


   
SvaraCitera

Inget typ i sveige, brukar handlar när jag är i USA istället, kanske är där varanat år i snitt och brukar handla kläder för 2-3tusen kanske när jag är där. Finns sjukt mycket grejer till väldigt bra priser. Då är det kul att shoppa [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Galning Handlar inte varje månad. Inte köpt något på flera månader, typ mer än ett halvår

[censur]
no wonder varför mamma klagar [ops]


   
SvaraCitera

Förut när jag hade jobb kunde jag nog bränna upp till 5000 varje månad på kläder och skor.


   
SvaraCitera

Noll.


   
SvaraCitera

getalife:

no wonder varför mamma klagar

För hur mycket köper du?


   
SvaraCitera
höna

passaro:

Galning

hahah. nä. oftast blire ba nån tusing!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

För hur mycket köper du?

typ 2000 kr på bara tröjor


   
SvaraCitera