Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket?


Ämnesstartare

När du äter godis eller chips, hur stor mängd brukar det bli på en kväll?

Några godisbitar, eller kanske en hel fucking påse på 1 kg? Och när du äter chips, tar du med dig hela påsen och äter ur den, eller häller upp sisådär 50 g i en skål o knaprar på? [smile]

Och inget, "Jag är nyttig och äter inte sådant"! [mad]


   
Citera

En hel fucking godispåse på en gång. Har svårt att sluta när jag väl börjat, tills man blir skitnödig.

Chipsen häller jag alltid upp, halva påsen, i en skål.


   
SvaraCitera

Jag äter aldrig godis. Där emot kan en chipspåse räcka i några veckor.


   
SvaraCitera

godis.. längesen vi köpte hem det löst, annars tar jag ett par stycken som jag gillar för jag brukar må illa av för mkt godis

chips - tar påsen och käkar tills jag blir mätt :p beror på hur hungrig jag är, hur god chipsen är osv.. blir iaf inte mer än halva påsen


   
SvaraCitera

Jag är nyttig och äter inte sådant [rolleyes] Men när jag mot förmodan gör det brukar jag hälla upp vad det nu än är i en skål, och det räcker i ett par dagar typ


   
SvaraCitera

Äter allt[crazy]


   
SvaraCitera

allt eller inget!
jag äter inte speciellt ofta skitsaker men när jag väl gör det så är det mycket dricka och minst ett kilo godis, gärna chips också:). under en heldag såklart, skulle aldrig klämma det på en kväll hehe


   
SvaraCitera

Brukar vräka i mig hela påsen på en gång när det är godis. Går inte att sluta. [blush]
Har dock blivit bättre på att känna efter när jag får ont i magen och att motstå frestelsen att då äta mer.

Chips äter jag inte så ofta.


   
SvaraCitera

Köpte plockgodis igår och fick väl i mig ett eller två hekto innan jag fick ont i magen 🙁


   
SvaraCitera

När jag i de få fallen äter chips så häller jag halva påsen och äter upp halva halvan. Sen äter jag upp resten som frukost dagen efter (gör inte detta längre [bigsmile])


   
SvaraCitera

Ej så värst mycket, måste tänka på figuren[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag äter tills jag mår illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Godis köper jag inte så ofta, 6.90/hg är helt sjukt dyrt.
Men när jag väl köper blir det oftast ca 500g som jag äter upp på en gång.

Chips äter jag ur påsen, går åt ungefär en halv påse på en kväll/natt.


   
SvaraCitera

Äter aldrig chips ur påsen xD Äter inte chips så ofta heller [crazy]
äter knappt godis så kanske bara en eller två bitar [crazy]

Ja äter oftast popcorn o då poppar ja en hel skål alldeles för mig sjäälv[blush]

B


   
SvaraCitera

jag är en sådan som sparar.
"ju mindre jag äter nu, ju mer kan jag äta sen när jag blir jättesugen". blir aldrig jättesugen så... jag äter nästan aldrig onyttigt[smile]


   
SvaraCitera