Aviseringar
Rensa alla

hur mycket alkohol behöver vi? hjääälp


Ämnesstartare

jobbigt när jag måste vara den som står för att fixa alkoholen till helgen. vet inte alls hur mycket som behövs, har bara druckit de som har bjudits på förut och det har väl mest vart hb och då har man ju en dunk. så hur mycket ska man ha och vad? dom som jag ska fixa till är alltså jag och tre andra tjejer, väger kring 55 och är 165 ungefär allihopa.

vi ska ha sprit och något mer, typ cider eller något. men hur mycket ska man ha av allt om vi alla delar på det? [confused]

höhö, skulle vara bra om ni hade något pris på de så man inte blir lurad bigtime av langarn


   
Citera
Ämnesetiketter

4 cider från ica räcker nog bra för er.


   
SvaraCitera

Hur lång ska festen vara och hur bakis vill ni bli?


   
SvaraCitera

Äppeldryck med ciderkaraktär 1,5l x2 funkar för er småbarn 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, svara bara om ni har något vettigt och säga [wink]


   
SvaraCitera

De har båda slängt ut sig vettiga förslag. Det är du som är ovettig och ej lyssnar


   
SvaraCitera
höna

1 vodka och tio cider så blir ni riktigt redlösa


   
SvaraCitera

Tycker inte man ska dricka alkohol i omyndig ålder.


   
SvaraCitera

höna:

1 vodka och tio cider så blir ni riktigt redlösa

Tror du d på riktigt om dom är 4 som delar?


   
SvaraCitera
höna

elverpigen:

Tror du d på riktigt om dom är 4 som delar?

jaa... eller va haha?[blush][blush]


   
SvaraCitera

höna:

jaa... eller va haha?

Iofs dom är ganska små. Glömmer att jag hänger (och delar) med jättar. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

1 vodka och tio cider så blir ni riktigt redlösa

räcker det då? [smile]

Blåbärt:

De har båda slängt ut sig vettiga förslag. Det är du som är ovettig och ej lyssnar

vilken snesyn du har på vad som är vettigt eller inte, hon sa fyra cider från ica. har ingen aning om hur du bär dig åt för att bli full på det [wink]


   
SvaraCitera
höna

elverpigen:

Iofs dom är ganska små. Glömmer att jag hänger (och delar) med jättar.

alltså, när jag var liten, dom är säkert typ 15 lr nåt så skulle det räckt med en fjärdedels sjuttis och tre cider ialf![y]

natashaa:

räcker det då?

d borde göra d!


   
SvaraCitera

natashaa:

vilken snesyn du har på vad som är vettigt eller inte, hon sa fyra cider från ica. har ingen aning om hur du bär dig åt för att bli full på det [wink]

puttenuttiga flickor som du och dina vänner ska inte bli fulla. Ni blir ju fulla på mjölk bara man säger att det är alkohol i. Pinsamma...


   
SvaraCitera

natashaa:

haha, svara bara om ni har något vettigt och säga

du kanske inte har tänkt på att det är de vettigaste svaren eller?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

natashaa:

vilken snesyn du har på vad som är vettigt eller inte, hon sa fyra cider från ica. har ingen aning om hur du bär dig åt för att bli full på det

det är faktiskt hela 2,25 % alkohol i dem!


   
SvaraCitera