Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket cyklar du?


Ämnesstartare

Pendlar med cykel till universitet och jobb, nu när jag är ledig så cyklar jag en runda för skojs skull varannan dag kanske, några mil

Bor på landsbygd nu, men ska flytta till sthlm inshallah och då blir det åka av, finns inget bättre än att susa förbi SUVs i rusningstrafiken! +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte alls, alldeles för mycket berg och dalar här för att det skall vara möjligt
föredrar att promenera med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cyklar i princip aldrig. Kanske någon gång per år, men knappt det. Minns inte när jag cyklade senast. Kanske att jag i mellanstadiet cyklade till skolan en del, men efter det har det inte hänt mycket på cykelfronten. Äger en cykel gör jag nog dock. Man borde väl cykla mer än vad man gör, men ack, avstånden är stora i stan. Inte det mest behändiga, kanske. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

NiklasW: Lärde mig aldrig som barn.

kan du inte cykla? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: Man borde väl cykla mer än vad man gör, men ack, avstånden är stora i stan.

hur stora?


   
SvaraCitera

André Vifot Haas: Aldrig

Jag har inte ens en cykel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

hur stora?

Tillräckligt för att jag inte ska tycka att det är smidig att cykla. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minst 1 mil varje dag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cyklar aldrig. Måste ta bussen till skolan och att cykla runt där jag bor är onödigt då det ända man kan "komma till" är en liten röten mataffär :I 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cyklar varje dag till tåget och varje dag till jobbet under sommaren 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Född och uppväxt i en cykelstad. Här har man typ två cyklar per person i genomsnitt hehe... Här förlöser man barn som växt ihop med cyklar i livmodern. Här cyklar man i SNÖSTORM!

Har däremot aldrig cyklat så lite som i år. Beror dels på att jag bor en längre bit från centrum nu. Förr cyklade jag året runt! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: Lite då och då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: Aldrig


   
SvaraCitera

Läste "hur mycket HYCKLAR du?" 🙁 är lite besviken


   
SvaraCitera

Men on topic så cyklar jag förvånansvärt lite med tanke på att jag bor i Uppsala. Fast när skolan börjar så lär jag hoja mera med hojen.


   
SvaraCitera