Aviseringar
Rensa alla

hur mycket hade du betalat för kent ekeroths järnrör?


Ämnesstartare

som synes, kent ekeroths järnrör, i befintligt skick. med äkthetsintyg. hur mycket hade du gett?


   
Citera

Hade gett en hundring om den glasades in och blev prydnad på O'learys


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Hade gett en hundring om den glasades in och blev prydnad på O'learys

jag hade nog gett runt 10k med äkthetsintyg, och satt upp det på en sån där najs trägrej på väggen med en liten sån bronsskylt eller nåt där det står något i stil med "detta järnrör svingades av kent ekeroth sommaren 2010", med äkthetsintyget inramat nedanför. jag hade sett det som en värd investering.


   
SvaraCitera

Hade inte betalat ett skit för den även om jag var rik. 


   
SvaraCitera
reben

va ska jag ha det till jag gillar invandrare


   
SvaraCitera

Kan man inte få hans huvud?Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
Hade inte betalat ett skit för den även om jag var rik. 

men vad är det för inställning, det är väl najs memorabilia. det är typ som att köpa hitlers luger, eller pistolen som dödade palme. fast ja, lite mindre prestigefyllt.


   
SvaraCitera

player one:

men vad är det för inställning, det är väl najs memorabilia. det är typ som att köpa hitlers luger, eller pistolen som dödade palme. fast ja, lite mindre prestigefyllt.

Fast det är inte kul på ett ironiskt sätt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Fast det är inte kul på ett ironiskt sätt. 

nej, det är kul på ett kul sätt.


   
SvaraCitera

player one:

nej, det är kul på ett kul sätt.

Hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Hur?

eftersom det är ett minnesmärke över något så överjävla korkat och bisarrt, och det skulle ändå kännas bättre att minnet konkretiserades på min vägg, än att det rostade på något skrotupplag. det sticker i sverigedemokraters ögon, och det i sig är anledning nog att betala för det.


   
SvaraCitera

player one:

eftersom det är ett minnesmärke över något så överjävla korkat och bisarrt, och det skulle ändå kännas bättre att minnet konkretiserades på min vägg, än att det rostade på något skrotupplag. det sticker i sverigedemokraters ögon, och det i sig är anledning nog att betala för det.

Okej. Har inget emot det politiskt alltså, tycker bara inte att det är humoristiskt. 


   
SvaraCitera

Man vet aldrig när man behöver ett järnrör Blink


   
SvaraCitera

player one: inget alls/tråkig

Tumme ned


   
SvaraCitera
Gifted

SD=järnrör, FI=helrör 🙂


   
SvaraCitera