Aviseringar
Rensa alla

hur mycket hade du tagit för att rösta på SD


Ämnesstartare

vad kostar dina röster i riksdags- kommun- och landstingsvalen?


   
Citera

Du vet väl att ju fler sådana här trådar som skapas, desto högre stöd får SD för folk tröttnar på vinklad propaganda. Blink


   
SvaraCitera

Hade låtsas om att jag inte fått något erbjudande. Ljuga för mig själv. Låtsas som att det regnade.

Sen hade jag en gång i veckan för restan av mitt liv mått dåligt för att jag inte tog emot så lättförtjänade pengar.
"Äsch, det va starkt gjort. Du e sån bra människa *klapp på axeln" hade jag tänkt. Sen hade jag mått dåligt över att jag tycker jag är en bra människa.

Nämen.. över 40k iallafall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå propaganda? dra ut kuken ur röven, det är bara en fråga


   
SvaraCitera

Vågar inte rösta i tråden.


   
SvaraCitera

mpt e jokern i dark knight..
han vill att vi ska spränga den andra båten..
bara för att han vill se världen brinna..

Tardig


   
SvaraCitera

mpt:hv:
vadå propaganda? dra ut kuken ur röven, det är bara en fråga

Frågan är ställd på ett sådant sätt som att det skulle vara en synd att rösta på SD. Det är precis den strategin som gör att SD går framåt, för folk tröttnar på allt subjektivt skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: 10 000+ kr

behöver pengar Rodnar


   
SvaraCitera

men vi e goda och röstar oändligt Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1st RÖST ÄR VÄL INTE SÅ STOR SKILLNAD

osv Rodnar


   
SvaraCitera

Tills s3on kom in i tråden...

skönt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: 1000+ kr

tänker att min röst lär inte påverka valet så jag gör det kanske för en tusenlapp. usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1000


   
SvaraCitera

ni e sjukt inte hollywoodfilm-kompatibla. skärp er?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det endast var jag som fått den förfrågan av alla röstningsmyndiga, hade jag kunnat godta 1 000 000+ kronor. Ifall bara jag hade fått det sådant erbjudande, utan att det påverkande andra och hur de tänkte rösta, så hade min röst gjort varken till eller från. Det hade inte påverkat något på det stora hela, och därför hade det inte varit ett problem att godta pengar för den. Att jag hade krävt 1 000 000 eller mer är för att det är ungefär vad som behövs för att göra en större, reell skillnad för mig idag. Jag tänker på större investeringar som kräver större mängd pengar.


   
SvaraCitera