Aviseringar
Rensa alla

hur mycket hade du tagit för att rösta på SD


Ämnesstartare

bert: det är ju därför frågan är intressant. vidare  känner jag inget som helst ansvar att förhindra saker som "gynnar SD". att hela tiden ta hänsyn till hur SD's anseende påverkas av mina handlingar vore väl dessutom höjden av att "gynna SD". du pratar med dina egna demoner, inte med mig.


   
SvaraCitera
mynona

De är ju skilda frågor mvh: man kanske ställer sig olika beroende på om det är ett riksdags-landstings eller kommunalval? I riksdagsvalet så kan jag säga nej utan att vara särskilt förljugen, men gäller det kommunal så tror jag knappt att det kommer några sd-röster här ändå så en enda hade inte spelat någon roll... RodnarRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
bert: det är ju därför frågan är intressant. vidare  känner jag inget som helst ansvar att förhindra saker som "gynnar SD". att hela tiden ta hänsyn till hur SD's anseende påverkas av mina handlingar vore väl dessutom höjden av att "gynna SD". du pratar med dina egna demoner, inte med mig.

om du tycker att något är dåligt, brukar du inte försöka undvika att agera på ett sätt som kan stärka det dåliga? att må dåligt och agera mot det, är att erkänna och bekräfta att dåligt mående har lyckts med att påverka en. det ger det dåliga måendet en viss makt. men om man inte erkänner det förhållandet, minskar inte då chansen att man effektivt kan förbättra det dåliga måendet?


   
SvaraCitera

Den här tråden är lika löjlig som Aftonbladets kulturskribent. Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte intresserad av pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

500 kanske


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Inte lönt. Det går bra för SD för att folk försöker verkligen hitta problem i deras parti. Och dom får dubbelt så mycket uppmarksamhet gemfört med det andra partien. Och det tackar jag för.


   
SvaraCitera

mpt:hv:
vad kostar dina röster i riksdags- kommun- och landstingsvalen?

Jag kunde ha tagit betalt så mycket som jag kunde få. Sen är det ju ändå ingen som vet vad jag röstar på.  😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kämpa på.


   
SvaraCitera
Kudhos

En röst varar i 4 år. Cash varar 4 ever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: 100 000+

Pga skulle vara ett ganska kasst minne att ha bidragit till ngt som inte gagnar samhället. 
Vill inte heller bidra till Jimmies ökade caschflow liksom. Men jag hade gett mkt till välgörenhet och då hade det varit okej. Mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hyfs: folk försöker verkligen hitta problem i deras parti.

deras tabbar skriver ju oftast sina egna artiklar dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade tagit mindre också iof. om jag vore den enda.
eller så hade jag sålt ut mig för typ en femhunka :((( naj det hade jag ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kasta tårta på dem efter min röstGalenCoolGladSöt


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

isola:

deras tabbar skriver ju oftast sina egna artiklar dock

Absolut, men alla parti har sina tabbar. Hör man dom i median? 


   
SvaraCitera