Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket krävs för att anmäla?


Ämnesstartare

MusPlupp:

Han kanske var det [party]

men spelar det någon roll? fattar inte varför det är relevant. typ fick du växel av hon i kassan? ah det fick jag hon hade brunt hår ba va vembryrsig

ToxicWithaHintOfSteam:

Det finns något som heter rasistisk om man ger svara gula och bronsfärgade människor för mycket gulligull. Jag ser människor som människor

Men du måste ändå etikettera dem sådär? Gulligull kallas det inte när man inte säger om människan är svart eller vit. [no-no]


   
SvaraCitera

Killen kanske bara har en väldigt skum humor.
Men logga allt han skriver till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men spelar det någon roll? fattar inte varför det är relevant. typ fick du växel av hon i kassan? ah det fick jag hon hade brunt hår ba va vembryrsig

Kan ju vara bra när man skapar sin inre bild av situationen [blush]
Liksom, tänk om man ser kassan framför sig åsså sitter det en blond där! Då kommer det ju bli en felaktig bild!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Kan ju vara bra när man skapar sin inre bild av situationen [blush]

mm man ska inte förringa onanifantasiers vikt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mm man ska inte förringa onanifantasiers vikt!!

[no-no][blush]


   
SvaraCitera

isola:

Men du måste ändå etikettera dem sådär? Gulligull kallas det inte när man inte säger om människan är svart eller vit. [no-no]

Äh vafan folk bryr ju egentligen sig inte om dom tänker efter, folk väljer att ta åt sig på saker som inte har någon betydelse(längre) bara för att bråka. Jag kan använda massa olika ord som kanske låter rasistiska men jag menar ju inget av dom[confused]
Tycker folk är fjantiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Jag kan använda massa olika ord som kanske låter rasistiska men jag menar ju i

Vilka då? Använd dem inte om du inte vill bli misstagen för en sådan. Om de andra inte förstår att det är skämt ofc, man får välja sina tillfällen.


   
SvaraCitera

isola:

man får välja sina tillfällen.

Jo det fattar jag väl med, jag har massor av kompisar av olika färger olika gudar osv, fan bryr jag mig lixom, dom är hur bra som helst skulle aldrig se ner på dom pga hudfärg elr löjliga saker som olika åsikter vid vissa ämen och därför är jag kanske lite slappare när det gäller rasistiska termer, jag tycker dom sätter ner sitt eget namn och säger "DETTA ÄR MIN ÅSIKT inte något jag tydligen ska bli arg över för att dom säger det"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu känner jag att forumet handlar om nått helt annat. Ni som inte ens svarar på min fråga kan ju dra, och sluta göra en sån stor grej av att en person sa neger, finns det någon mörkhyad person här som tog illa upp eller? nej precis, så käft[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Tycker folk är fjantiga

nä du är ju bevisligen rasist, inte på något vis var hens hudfärg relevant i sammanhanget


   
SvaraCitera

Tickstart:

nä du är ju bevisligen rasist

Höhö du är rolig du[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

nä du är ju bevisligen rasist, inte på något vis var hens hudfärg relevant i sammanhanget

Aw. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Paseo

vilket jävla tjöt om ingenting vaa, tänk på stackars flickan som behöver hjälp istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Höhö du är rolig du[smile]

Randroid:

Aw. [rolleyes]

vad är det ni inte förstår[sad]


   
SvaraCitera

Tickstart:

vad är det ni inte förstår[sad]

Vi tycker du är gullig för det är du ju oftast när du skriver[no-no]


   
SvaraCitera