Aviseringar
Rensa alla

hur mycket lägger ni på nöjen?


Ämnesstartare

Tickstart:

de e ju gratis

Nej.... Studiematerial kostar som fan, boende när man inte bor hemma, och kanske ska cuzlcan studera utomlands (kostar även mycket mycket pengar). Inget är gratis [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror väl helt på vilket cashflow man har haft månaden i fråga men det är i princip 2/3 av intäkterna resten går nog till bensin. Sen beror det på vad man ser som nöjen, för mig rör det sig om saker så som alkohol, fiskekort, oddset, röka konserter/festivaler osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

studera utomlands

hur dum är man om man gör det kan man ju fråga [crazy] när det är gratis här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

vad har de tagit å tdej :sssssssss

Vadå? [blush] cigg & snacks är ju vad som gör vardagen värd att leva..


   
SvaraCitera

S3ON:

Vadå? cigg & snacks är ju vad som gör vardagen värd att leva..

snacks iaf ... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tazzegeek:

snacks iaf ..

Nae, det gör mig tjockare och tjockare för varje minut som går.. Men när man inte har cash till cigg så blire det ju snacks istället. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får 1050 kr av csn så 1050 kr

lägger allt på filmer, musik, böcker, bio, oseriösa kläder osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

tvångstankar skulle jag inte säga men

Är det visst om de inte är tvång hur kmr det sig då att dem som vill sluta inte kan inte(vissa kan ju såklrt men många har problem..)

Tickstart:

JESUS FUCKING CHRIST vad har de tagit å tdej :ssssssssslol fail, de e ju gratis

Inte utomlands^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Nej.... Studiematerial kostar som fan, boende när man inte bor hemma, och kanske ska cuzlcan studera utomlands (kostar även mycket mycket pengar). Inget är gratis

Precis:-D gäller att blicka framåt^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det gäller att sluta i tid, jag har bara rökt i 3 år så kan röka 2 till utan någon större fara, tror jag.

Tror du att du klarar av att sluta då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Är det visst om de inte är tvång hur kmr det sig då att dem som vill sluta inte kan inte(vissa kan ju såklrt men många har problem..)

beroende, folk med tvångstankar skulle nog inte gilla att deras problem jämställdes med att någon har svårt för att sluta röka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

hur dum är man om man gör det kan man ju fråga när det är gratis här

Tickstart:

hur dum är man om man gör det kan man ju fråga när det är gratis här

Grejen är att om jag pluggar psykologi här i Sverige kmr jag bara kunna jobba här för att utbildningen inte accepteras i andra länder så om jag flyttar till ett annat land måste jag plugga.om allt. Och jag vill inte stanna i Sverige trivs inte här..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

beroende, folk med tvångstankar skulle nog inte gilla att deras problem jämställdes med att någon har svårt för att sluta röka.

Är ju en typ av tvångstanke iaf, vissa mår ju otroligt dåligt om de inte röker börja skaka och skit eller blir våldsamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

utbildningen inte accepteras i andra länder

wut :sss bullshit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

wut :sss bullshit

Men sant, många länder är nationalistiska, de vill bara ha människor som dem själva har utbildat. Samma sak inom sjukvården läkare och sånt


   
SvaraCitera