Aviseringar
Rensa alla

hur mycket man än vill..


Ämnesstartare

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har förlorat de två personer i mitt liv som alltid fanns där och ena killen är bara mitt fel och den andra, jag bara under vad jag gjorde för fel den senaste veckan, för de pratar aldrig med mig länge och jag bara dör för att få veta vad jag har gjort för fel? [sad]


   
Citera

Du lär aldrig få veta. Det är så människor brukar fungera. Det är bara att hoppas att det inte går lika fel i framtiden.


   
SvaraCitera

Om du l'är dig något av den här ofrivilliga resan är att du aldrig för investera mer i en relation än vad du har råd med att förlora.
du må nu se det såhär: ny chans till självständighet och en början till att fabricera ihop de byggstenarna som kommer utgöra din ryggrad i livets alla oväder.

Men jag hoppas att de kommer tillbaka och vänskapen frodas. Du bör helt enkelt avvakta ett litet tag, kanske ta upp smådetaljer men eftersom du verkar känna dessa så bra är det bara att fråga dem vad som är problemet.

Ha i åtanke, folk snackar... skit. Det kan vara lögner som gjort detta. Försök att tala för dig själv.


   
SvaraCitera

Var arg, konstant. Hata allt och alla. Stå som segrare!


   
SvaraCitera

De kanske vart kära i dig båda två osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om de båda var kära i mig, varför bara helt plötsligt sluta prata med mig? När man gillar någon vill man ju bara vara nära den hela tiden, inte bli äcklad av den..


   
SvaraCitera