Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket musik lyssnar ni på per dag?


Smilen
Ämnesstartare

För mig varierar det stort, ibland kan musik stå på i nästan ett dygn, ibland orkar jag bara inte höra på någon musik. Vad spelar ni då?

På ett dygn hinner man lyssna på väldigt många låtar.


   
Citera
Ämnesetiketter

nästan konstant, när jag inte pratar på skype så är det musik eller en film på om jag inte spenderar min tid med någon annan 🙂


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Fkpaw:
nästan konstant, när jag inte pratar på skype så är det musik eller en film på om jag inte spenderar min tid med någon annan 🙂

Tänk om man bara kunde lyssna på musik hela tiden.


   
SvaraCitera

För det mesta när jag sitter vid datorn


   
SvaraCitera

kanske 1-3 h om dagen? vet inte :/ 


   
SvaraCitera

snitt per vardag tup 10h. 8h på jobbet och lite hemma. 


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Vet inte. När sitter bakom ratten då har jämt musik på.


   
SvaraCitera
flicia

I min lägenhet har vi alltid på radio som konstant spelar musik, men frivilligt lyssnar jag om jag inte ser på film och speciellt när jag är på språng behöver jag musik, när jag åkter till skolan tillexempel, eller sent på natten och behöver musik för studen jag är rädd för mörkret och vill ha nån att lyssna på.


   
SvaraCitera

Jag gillar tystnad, här hemma är det i princip alltid knäpp tyst om jag inte spelar något eller ser en video.

Dock lyssnar jag på musik när jag går till/från jobbet eller åker tåg osv.


   
SvaraCitera
mynona

Det varier mycket, men när jag väl börjar kan jag släppa allt annat och lyssna genom hela dagen och natten, därför får det ofta vara tyst hela dagen annars


   
SvaraCitera

Väldigt mycket


   
SvaraCitera

Hela tiden när jag skrotar omkring hemma i princip, ibland för att lyssna på musik helt enkelt, ibland för att laga mat, ibland för att läsa, ibland för att slösurfa. 


   
SvaraCitera

Smilen:

Tänk om man bara kunde lyssna på musik hela tiden.

mmh 🙂 kan man, eller menaru typ att man har ett soundtrack irl. haha


   
SvaraCitera
reben

1-2h 


   
SvaraCitera

Nästan för mycket. 
5 timmar per dag kanske? Beror på om det är skola och så också. 


   
SvaraCitera