Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket musik lyssnar ni på per dag?


öhm det är väldigt olika.. Ibland kan jag gå flera veckor utan att lyssna på musik. Don't get me wrong, jag älskar musik. Men har alltid något att lyssna på, och ibland är det helt enkelt nåt annat än musik.


   
SvaraCitera

Inte lika mycket som förut, lyssnar mest typ när jag lagar mat och pysslar i hemmet. I lurarna lyssnar jag numera nästan enbart på podcasts.


   
SvaraCitera

Sådär mycket. Inte så att jag kan mäta på något sätt. Ibland mycket, ibland ingenting.
Gillar iallafall att pausa emellan låtarna, och ogillar mycket att ha något på rullande band som spelas upp som ur en spellista.


   
SvaraCitera

Hela dagarna. Så fort jag vaknar öppnar jag Spotify sen går låtar hela dagarna. Och ska jag ut med bilen så fortsätter jag att lyssna där, där jag slutade. Fördelen med Spotify Connect.


   
SvaraCitera

Armagedon:
Hela dagarna. Så fort jag vaknar öppnar jag Spotify sen går låtar hela dagarna. Och ska jag ut med bilen så fortsätter jag att lyssna där, där slutade. Fördelen med Spotify Connect. 

Använde programmet förut, men dom verkar ha ändrat det 🙁 Nu så får man inte välja vilka låtar man ska lyssna till, och reklam. Det var det inte förut på datorn, bara på telefonen.
Använder alltså inte programmet längre. Spelar upp alla möjliga låtar blandade.


   
SvaraCitera

Xuzkie:

Använde programmet förut, men dom verkar ha ändrat det 🙁 Nu så får man inte välja vilka låtar man ska lyssna till, och reklam. Det var det inte förut på datorn, bara på telefonen.
Använder alltså inte programmet längre. Spelar upp alla möjliga låtar blandade.

Va, det du skriver har jag inte märkt av alls. Därmed hade jag ingen aning om detta. Skumt.
Men hade du premium? Om inte, kan ju det ha påverkat. 


   
SvaraCitera

Armagedon:

Va, det du skriver har jag inte märkt av alls. Därmed hade jag ingen aning om detta. Skumt.
Men hade du premium? Om inte, kan ju det ha påverkat. 

Jag har gratisversionen. Men det fungerade alltid förut, kan nog vara det, men knepigt ändå om det bara ändras.
Måste "shuffle" när man lyssnar i en spellista.


   
SvaraCitera

konstant


   
SvaraCitera

Önskar mitt liv hadde ett soundtracksoundtrack


   
SvaraCitera

6-8 Timmar i genomsnitt Varje dag allt ifrån Rock till Extrem metal ,även Chillstep och Epic EDM musik är alltid i mina spellistor 😛  


   
SvaraCitera