Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket pengar slösar ni på nattklubbar?


De få gånger jag varit på sådant har det varit grätis inträde just den kvällen eller för att jag känd rätt personer och då kunde komma in gratis.
Så: ca 20-30kr p.g.a Cola (egentligen Pepsi) som jag köpte en enda gång.


   
SvaraCitera
kachin

Beror ju om man hänger på typ O'fuckingDyrastiStanLearys eller nåt litet sött ställe med öl för 29 kr...
Men en vanlig kväll kanske ligger på max 200 kr, exkl inträde
Sen kan man ju slå på stort och vaska ibland Cool


   
SvaraCitera

kachin:
Beror ju om man hänger på typ O'fuckingDyrastiStanLearys eller nåt litet sött ställe med öl för 29 kr...
Men en vanlig kväll kanske ligger på max 200 kr, exkl inträde
Sen kan man ju slå på stort och vaska ibland Cool

Rena stureplanskrogen det där O'Learys...  Det är där du vaskar va?


   
SvaraCitera
kachin

dazed: Rena stureplanskrogen det där O'Learys... Det är där du vaskar va?

ja herrejisstanes 🙁 mm blir så illa tvungen, känner hur det bara rycker i mina vaskar-nerver när jag är där
nej men tror det ingår nån slags vaskning i priset på allt där, annars får jag inte ihop det i min hjärna...


   
SvaraCitera

Ehm. Jag förstår inte hur ni tjejer får ekvationen att gå ihop. Tjejer går in gratis på klubbar, bjuds på alkohol och får oftast en betald taxi hem.  Party


   
SvaraCitera

Kusten: bjuds på alkohol

har nog blivit bjuden på alkohol typ 1 gång på krogen


   
SvaraCitera

1 cider


   
SvaraCitera

betalar bara inträde och köper kanske en öl. så typ 100-150 spänn.

brukar vara bra på att föra, alt. gå på annat än alkohol.


   
SvaraCitera
kachin

Kusten: Ehm. Jag förstår inte hur ni tjejer får ekvationen att gå ihop. Tjejer går in gratis på klubbar, bjuds på alkohol och får oftast en betald taxi hem. Party

aah stämmer 100%
blev bjuden en gång, enda gången i Hela mitt Liv
då var det så knökat vid baren så en kille som var bakom mig bad mig att beställa åt honom också och så pröjsade han allt
oh yeah


   
SvaraCitera

nada.


   
SvaraCitera

Nästan inget.


   
SvaraCitera

dazed:
Inträde och kanske runt en hundring eller två på öl eller sprit där, brukar ordna fyllan innan. 

Trodde du var för gaggig för nattklubbar Blink

Kusten:
Ehm. Jag förstår inte hur ni tjejer får ekvationen att gå ihop. Tjejer går in gratis på klubbar, bjuds på alkohol och får oftast en betald taxi hem.  Party

Då måste man se väldigt villig ut!


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Trodde du var för gaggig för nattklubbar Blink   

Ja det är jag ju egentligen, det är sällan min idé att gå på sådant, iaf inte den som är Faluns motsvarighet.


   
SvaraCitera

dazed:

Ja det är jag ju egentligen, det är sällan min idé att gå på sådant, iaf inte den som är Faluns motsvarighet.

Har ni klubbar i Falun? Lär vara fett.


   
SvaraCitera

Inte ett öre, då jag aldrig går på sånt skit.


   
SvaraCitera