Aviseringar
Rensa alla

hur mycket pluggar ni?


Ämnesstartare

Intressant att veta bara:-P själv pluggar jag 2-5 timmar varje dag utanför skoltid:-(


   
Citera
Ämnesstartare

"pluggar heltid" nä men inräknat föreläsning 2 h per dag så blir det väll en 5 h på vardagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pluggar väl, ah de e olika
pluggar helst ej om jag inte måste så


   
SvaraCitera
höna

0 timmar om dan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

pluggar väl, ah de e olika
pluggar helst ej om jag inte måste så

Du låter som en ambitiös typ. [blush]

OnT: Inte alls pga går ej i skola, men snart så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varierar med börda, så mellan 1-5 timmar om dagen (utanför lektionstid). för tillfället snittar jag nog 1 timme om dagen.


   
SvaraCitera

Så mycket som behövs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amatören:

Du låter som en ambitiös typ.

ameh ssh[blush] gick upp strax innan nie ida och ti skolan och labbade, sen labba vi ti lite över tolv, sen samlades vi kvart i två igen och fortsatte, sen hade jag annan lab fram ti sex, sen gick ja ti bibblan och läste väldigt lite ur en bok sen gick jag hem[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

ameh ssh gick upp strax innan nie ida och ti skolan och labbade, sen labba vi ti lite över tolv, sen samlades vi kvart i två igen och fortsatte, sen hade jag annan lab fram ti sex, sen gick ja ti bibblan och läste väldigt lite ur en bok sen gick jag hem

Låter...chill. [blush]


   
SvaraCitera

Alldeles för lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amatören:

Låter...chill.

meh va! de e mYCket mer än vanligt, var jättelat förr [blush] nu har jag typ adhd, dör om jag ej får göra nåt, även fast ja e motvillig, jobbigt läge :((
och har andra problem etc, tex de finns ingen passande pingisklubb i närheten :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varje... Jävla... DAG. [cry][cry]


   
SvaraCitera

pluggar aldrig utanför skolan (förutom till prov & läxor). Till prov läser jag igenom några gånger tills jag kan det någotlunda. Tar olika tid beroende på vad det är, men kanske pluggar till det 20 min max? har ganska lätt för mig, så behöver inte plugga ihäl mig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

suddgummi:

har ganska lätt för mig, så behöver inte plugga ihäl mig

gymnasiet eller?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2-3 timmar på läxor, och när jag dessutom has essays och prov att plugga inför så kan det vara nästan hela dagen.


   
SvaraCitera