Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket promenerar du regelbundet?


Smilen
Ämnesstartare

NEMI:
11km under terminerna. sen typ lika mycket till på cykel.

Jag har ej cyklat på flera år. Värt att börja igen? 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

hönzgoggel:
Katastrof vad lite jag rör på mig nu när jag varken pluggar eller jobbar. Går knappt ut. Ledsen

Det är mer motiverande om man har mål med motionen. 


   
SvaraCitera
höna

när jag jobbar går jag långt.  springer runt i sjukhuskorridorer


   
SvaraCitera

Alldeles för lite. Vår, sommar och höst blir det i varje fall några km upp till 10 km per dag. Vintertid bara någon enstaka km.


   
SvaraCitera

Brukade gå ca minst 2 km under vintern o våren, men nu på sommaren kan jag gå som max 6 km per dag, så de e lite mer. Men annars rör jag mig typ inte så ...


   
SvaraCitera

Om moppe räknas så blir det väl en 5 km per dag:) Nää men skämt åsido för lite, kanske 2-3 km men lär bli mer nu när Pokémon Go kommer ut!!


   
SvaraCitera

2-3km per dag? Vad gör du?

Filleboii:
Om moppe räknas så blir det väl en 5 km per dag:) Nää men skämt åsido för lite, kanske 2-3 km men lär bli mer nu när Pokémon Go kommer ut!!


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:
2-3km per dag? Vad gör du?

Haha tog i lite kanske, brukar typ bara gå till olika rum i huset, på toa, till kylskåp och till garaget där moppen står


   
SvaraCitera

Filleboii:

Haha tog i lite kanske, brukar typ bara gå till olika rum i huset, på toa, till kylskåp och till garaget där moppen står

Jag orkade mig ända till kylskåpet idag. Känner mig stolt.


   
SvaraCitera

Fast vart flåsig asf, tror jag behöver träna konditionen lite.


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Jag orkade mig ända till kylskåpet idag. Känner mig stolt.

Haha det är jobbigt att gå, skulle önska att jag kunde köra med moppen inne istället för att gå;)


   
SvaraCitera

Filleboii:

Haha det är jobbigt att gå, skulle önska att jag kunde köra med moppen inne istället för att gå;)

Ja, jag funderar på att skaffa mig permobil + en sån där hiss för permobiler i trappor.


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Ja, jag funderar på att skaffa mig permobil + en sån där hiss för permobiler i trappor.

Det låter som en jättebra idé!!! Gör det haha;)


   
SvaraCitera

Filleboii:

Det låter som en jättebra idé!!! Gör det haha;)

Ja, då slipper jag slösa energi på att springa runt i huset. Jag får ju ändå så mycket träning av um ändå;)


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Nu skulle jag säga 4-5 km minst. 


   
SvaraCitera