Aviseringar
Rensa alla

Hur naken är du på internet? [bilder]


Ämnesstartare

Så, tekniskt sett så tycker jag inte att någon borde ha några problem alls med att visa bilder där de är lika lättklädda som de skulle kunna vara i någon offentlig situation. Med andra ord, om man är okej med att bada i bikini på stranden så borde man vara okej med att lägga upp bilder iklädd enbart underkläder/bikini på internet.

Uppenbarligen så håller en del personer inte med. Så, vad tycker ni? Är det någon skillnad? Är det mer okej att vara avklädd på internet? Mindre okej? Hur nakna är de naknaste bilder ni lagt upp? Diskutera!

Pic unrelated, jag saknar bara 4chan.

ÄNDRAT 2009-05-07 21:24

ÄNDRAT 2009-05-07 21:24
För övrigt får någon gärna komplettera tråden med de mest avklädda bilder de lagt ut på internet och är bekväma med att visa upp, för att rubriken inte ska bli allt för missvisande.

192.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Brukar endast vara folk som är bekräftelsekåta som ser ut som horor som lägger upp sådana bilder dock finns det undantag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ.. halvnaken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Uppenbarligen så håller en del personer inte med. Så, vad tycker ni? Är det någon skillnad? Är det mer okej att vara avklädd på internet? Mindre okej? Hur nakna är de naknaste bilder ni lagt upp? Diskutera!

Är väl egentligen precis lika ok, bara att folk kan sno bilderna och sprida runt vilket kanske int eär så kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjänstevåld:

Brukar endast vara folk som är bekräftelsekåta som ser ut som horor som lägger upp sådana bilder dock finns det undantag.

Visst, men så finns det gott om attentionwhores här som skulle kunna svara på frågorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burqa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lika som i värkliga livet dvs inte alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanko:

typ.. halvnaken

Innebär det kläder på underkroppen och inga på överkroppen, eller underkläder? Jag är uttråkad här!

pojkennn:

Är väl egentligen precis lika ok, bara att folk kan sno bilderna och sprida runt vilket kanske int eär så kul.

Nah, beror väl på. Det kan ju folk göra med bilder din kompis tagit på dig på stranden och lagt upp på sin bilddagbok. Men om man tänkt bli dagisfröken bör man kanske inte posa helnaken på internet om bilden på något vis kan kopplas till en själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Visst, men så finns det gott om attentionwhores här som skulle kunna svara på frågorna.

Sant. Tar väl några sekunder att hitta en lättklädd bild i någons fotoalbum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Med andra ord, om man är okej med att bada i bikini på stranden så borde man vara okej med att lägga upp bilder iklädd enbart underkläder/bikini på internet.

ja i princip

mediakatt:

Uppenbarligen så håller en del personer inte med. Så, vad tycker ni? Är det någon skillnad? Är det mer okej att vara avklädd på internet? Mindre okej? Hur nakna är de naknaste bilder ni lagt upp? Diskutera!

nej tycker inte det är någon skillnad, fast man får ju räkna med kommentarer som folk kanske inte vågat säga annars plus att vem som helst kan publicera bilderna varsomhelst.

folk gör väl vad dom vill. jag har ex semesterbilder på mig uppe på flera sidor där jag bara har bikini på mig och ja jag har skickat bilder till folk där jag har ungefär lika mkt på mig, men i andra sammanhang. So what jag bryr mig inte så mkt om vad personerna gör med dom bilderna sen[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Burqa.

OF 5:

lika som i värkliga livet dvs inte alls

Snälla pojkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Innebär det kläder på underkroppen och inga på överkroppen, eller underkläder? Jag är uttråkad här!

Kommer inte ihåg, mem är egentligen rätt säker på att jag hade byxor, dock har nakna bilder av mig skickats över internet!!!!

Är också liiite uttråkad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

So what jag bryr mig inte så mkt om vad personerna gör med dom bilderna sen

Det är bra. Har man den inställningen så stöter man inte på oväntade problem senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanko:

Kommer inte ihåg, mem är egentligen rätt säker på att jag hade byxor, dock har nakna bilder av mig skickats över internet!!!!

Av en annan person än dig, alltså? Blev du sur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Snälla pojkar.

så kan man också se på det


   
SvaraCitera