Aviseringar
Rensa alla

Hur noga är du med preventivmedel?


Ämnesstartare

Med anledning av att det idag är internationella preventivmedelsdagen, undrar jag hur noga ni är med preventivmedel när ni har sex. Obs. röstar du "jag skyddar mig" innebär att det är du som står för preventivmedlet, inte din sexpartner. Svara i pollen och utveckla gärna!


Den här tråden är taggad med taggen "Plusmoderering" vilket innebär att vi kommer att moderera hårdare i syfte att skapa trevliga trådar med givande diskussioner och debatter. Utöver våra allmänna regler innebär detta följande, Tagg för trådar där ni vill ha extra moderering.


   
Citera
Ämnesstartare

Zymba: Skyddar mig för graviditet men inte könssjukdomar, men jag testar mig då och då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skyddar mig mot allt genom att inte ha sex alls. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Skyddar mig genom att inte ha sex. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Skyddar mig för graviditet men inte könssjukdomar, men jag testar mig då och då för att vara på den säkra sidan.

stör mig på att det står för och inte mot men jaja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skyddar mig för könssjukdomar men inte graviditet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingefära:
skyddar mig för könssjukdomar men inte graviditet

Om du skyddar dig mot könssjukdomar (vilket bara går med kondom) så skyddar du dig ju också mot graviditet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Jättenoga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pga rädslor

så slipper man ångest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

Om du skyddar dig mot könssjukdomar (vilket bara går med kondom) så skyddar du dig ju också mot graviditet?

Undviker skanks


   
SvaraCitera

Zymba:
Med anledning av att det idag är internationella preventivmedelsdagen, undrar jag hur noga ni är med preventivmedel när ni har sex. Obs. röstar du "jag skyddar mig" innebär att det är du som står för preventivmedlet, inte din sexpartner. Svara i pollen och utveckla gärna!

Så jävla tråkigt med ett gummi på kuken. Har aldrig kondom.


   
SvaraCitera

fanns ing1 bra alternativ. skyddar mig mot graviditet men ej mot könssjuksomar, har  ett monogamt förhållande där vi båda testat oss innan vi blev tillsammans, så testar mig inte heller då jag litar på att min partner ej sexar med andra.

när jag ej var i förhållande var det _ALLTID_ skydd mot både graviditet och könssjukdomar som gällde dock.


   
SvaraCitera
reben

noga att ej få barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig använt kondom så.... Rodnar


   
SvaraCitera

Buddah: Skyddar mig mot allt genom att inte ha sex alls. Party


   
SvaraCitera