Aviseringar
Rensa alla

Hur noggrant är det?


Ämnesstartare

Meh... sluta skriva i gamla trådar... trodde detta vart nytt.. Sägmig Arg

Det är olika, en redig troende muslim anses vara fullständigt lydande inför sin tro och tradition och är fullständigt oacceptabel till att äta något som är baserat på grisdjuret.
   Detta är som sagt olika och många äter vissa produkter och även griskött i sig, då detta är mer tradition än religion nuförtiden... Men jag skulle säga att du bör avstå ingrediensen då det finns goda alternativ för gelatin. Lycka till med desserten!


   
SvaraCitera

threadnecromancer.png~320x480


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N3794N

Xuzkie

presidente

Man kommenterar väl i vilka trådar man vill? Jag tror bara du vill hitta nåt att störa dig på. 


   
SvaraCitera

Sägmig:

Man kommenterar väl i vilka trådar man vill? Jag tror bara du vill hitta nåt att störa dig på. 

Det är störande när folk återuppväcker gamla trådar i onödan för det puttar ner relevanta trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:

Det är störande när folk återuppväcker gamla trådar i onödan för det puttar ner relevanta trådar.

Nej det gör man inte. Jag kommer iaf fortsätta kommentera i dem trådar jag vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig:

Man kommenterar väl i vilka trådar man vill? Jag tror bara du vill hitta nåt att störa dig på. 

Så jag skriver ett inlägg på fem rader bara för att störa migsjälv?
Tråden har varit inaktiv innan ditt inlägg i 10 månader och du skriver inte så noggrant nej?
Trådskaparen är avregistrerad och trådens syfte har varit irrelevant sedan dagen efter tråden skapades


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Så jag skriver ett inlägg på fem rader bara för att störa migsjälv?
Tråden har varit inaktiv innan ditt inlägg i 10 månader och du skriver inte så noggrant nej?
Trådskaparen är avregistrerad och trådens syfte har varit irrelevant sedan dagen efter tråden skapades

Det första du skrev var till mig, det med svarttext. Det andra var till han snubben. Det du skrev till mig var ganska omotiverat och då sa jag det att jag kommenterar i vilka trådar jag vill och du letar bara efter saker att störa dig på, förstår inte riktigt vad du menar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig:

Det första du skrev var till mig, det med svarttext. Det andra var till han snubben. Det du skrev till mig var ganska omotiverat och då sa jag det att jag kommenterar i vilka trådar jag vill och du letar bara efter saker att störa dig på, förstår inte riktigt vad du menar?

Det vart endast på skoj, störde mig inte, men blev paff av att jag plötsligt skrev till en avregistrerad användare som behövde hjälpen för så länge sedan Galen Och då gjorde jag ett skämtsamt suck Arg emot dig för du hade bumpat Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig:

Man kommenterar väl i vilka trådar man vill? Jag tror bara du vill hitta nåt att störa dig på. 

Det är onödigt eftersom TS är avreggad och trådens syfte är inte aktuellt längre.


   
SvaraCitera