Aviseringar
Rensa alla

Hur normalt är det för en 11åring att ha 76 tvspel?


Ämnesstartare

Jag menar, för 75 X 500 är ändå 38000 kr. Och plus det så har han en en massor av nintendo ds spel och två rum fyllda med lego[sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lifegoeson:

Jag menar, för 75 X 500 är ändå 38000 kr. Och plus det så har han en en massor av nintendo ds spel och två rum fyllda med lego[sad]

låter nästan som jag o mina bröder [blush] köpte sjukt massa spel, dock inte 76 st men kostade ju skjortan genom åren :S kunde ha köpt massa choklad o kebab-pizzor för dem pengarna :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

unde ha köpt massa choklad o kebab-pizzor för dem pengarna :O

haha

ont: hyr ut ungen så kanske ni tjänar in en liten del av vad ni investerat i honom[no-no]


   
SvaraCitera

[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][madjavascript:doAddSmiley('[mad]');message_chan​ge('message');][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

kebab-pizzor

Blev sugen.

76 spel när man är elva? Det beror på. 76 PS2-spel kostar inte mer än 100 spänn per spel nu för tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lifegoeson:

Jag menar, för 75 X 500 är ändå 38000 kr. Och plus det så har han en en massor av nintendo ds spel och två rum fyllda med lego

Ungen verkar ju sjukt bortskämd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ni betalat 500 kronors överpris på 76 spel :s?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Blev sugen.

haha 😀 dock är sidney'n godare o mer mättande 🙂 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

låter nästan som jag o mina bröder köpte sjukt massa spel, dock inte 76 st men kostade ju skjortan genom åren :S kunde ha köpt massa choklad o kebab-pizzor för dem pengarna :O

Min lillebror har inte köpt ett enda spel själv, det är mamma som står för allt. Vart skulle han få de pengarna ifrån liksom[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick bara, löst räknat tio stycken. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

76 spel när man är elva? Det beror på. 76 PS2-spel kostar inte mer än 100 spänn per spel nu för tiden.

Han har ju X antal PS2 spel, alla kanske inte har köpts i fullpris då det brukar kosta runt 600 kr, så därför antog jag att 500 skulle vara lagom att räkna ut det på. Men han har en stor samlig med Wii och Gamecube spel också så[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nah, färre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

itch:

Fick bara, löst räknat tio stycken.

[mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Har ni betalat 500 kronors överpris på 76 spel :s?

Lifegoeson:

Han har ju X antal PS2 spel, alla kanske inte har köpts i fullpris då det brukar kosta runt 600 kr, så därför antog jag att 500 skulle vara lagom att räkna ut det på. Men han har en stor samlig med Wii och Gamecube spel också så

[mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera