Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta äter du godis/onyttigt?


Ämnesstartare

Ja. Jag undrar bara hur ofta ni äter godis, eller chips, kakor och onyttigt? Jag har nämligen börjat få hål konstigt nog. Jag äter ju ibland onyttigt. Godis, chips, kakor 3-4 ggr i veckan [crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Anura:

1 gång i veckan (Du röstade på detta alternativ)

eller mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

konstigt nog.

Anura:

Godis, chips, kakor 3-4 ggr i veckan [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ aldrig tror jag. Eller när andra har köpt och bjuder, snarare. Går ej och köper sådant själv längre. Hade för vana att gå och köpa onyttigheter att ha i väskan och gå och knapra på under dagen förut, men har nu ersatt det med en banan. Som jag ibland inte äter upp/lämnar halväten i väskan och som sen möglar ned allt däri.


   
SvaraCitera

Någon gång i månaden, klarar inte av godis längre så det blir kanske lite chips 0-2 gånger i månaden om jag är sugen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Aldrig".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får la rösta på en gång i veckan. Oftast så är det mer sällan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Som jag ibland inte äter upp/lämnar halväten i väskan och som sen möglar ned allt däri.

[cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Anura:

konstigt nog.

Anura:

Godis, chips, kakor 3-4 ggr i veckan

"Det är inte ens säkert att klittan blir stimulerad alls under sexeftersomdet är en "separat del" där inne." /Vhfaj

Fortfarande konstigt med tanke på att jag alltid har levt på de viset och aldrig fått upphov till hål förr :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

1 gång i veckan (Du röstade på detta alternativ)

Är min tanke. Den senaste veckan blev det för mycket dock...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

"Aldrig".

Jo, jag borde nog ha lagt till de alternativet. Det går ej och ändra nu va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jo, jag borde nog ha lagt till de alternativet. Det går ej och ändra nu va?

Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte hur så många klarar av att äta bara äta onyttigt 1 gång i veckan [crazy] Jag får abstinens hehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Fortfarande konstigt med tanke på att jag alltid har levt på de viset och aldrig fått upphov till hål förr :p

Kanske har du fått tunnare emalj eller inte sköter rengöringen av tänderna ordentligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

inte sköter rengöringen av tänderna ordentligt?

Det stämmer nog, skämmigt nog har man bara borstat 1 gång om dagen och det är all tandhygien 🙁 Äckligt när man tänker efter [censur]


   
SvaraCitera