Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta byter du?


en gång i halvåret?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Paseo: byter vid varje dusch

Ganon: Byter efter varje

NEMI: byter efter varje.

Detta är helt nytt för mig! Känns lite onödigt slösigt på tvättmedel och energi Ledsen Tänk på övergödningen!


   
SvaraCitera

För sällan iaf

 


   
SvaraCitera
Paseo

Bell:

Detta är helt nytt för mig! Känns lite onödigt slösigt på tvättmedel och energi Ledsen Tänk på övergödningen!

ärligt talat har jag aldrig hört att folk använder samma igen
mamma o pappa uppfostrade mig till att lägga handduken i tvätten efter varje dusch, har aldrig reflekterat över detta utan ba fortsatt efter att jag flyttat hemifrån.
men ah man kanske borde använda igen.


   
SvaraCitera

använder tills jag tkr den är smutsig


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Bell:

Detta är helt nytt för mig! Känns lite onödigt slösigt på tvättmedel och energi Ledsen Tänk på övergödningen!

tvättar ändå minst varannan dag så några handdukar extra gör ingen skillnad Ledsen mej sjukt dåligt jag vet Tumme ned


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Paseo:

ärligt talat har jag aldrig hört att folk använder samma igen
mamma o pappa uppfostrade mig till att lägga handduken i tvätten efter varje dusch, har aldrig reflekterat över detta utan ba fortsatt efter att jag flyttat hemifrån.
men ah man kanske borde använda igen.

mm, jag förstår. En gör ju som man är uppväxt.. det gör ju jag med! Men det är det jag menar, en pratar sällan om sånna här detaljer. Ja, prova att hänga den på tork och använda den fler gånger vettja Blink Det är inte farligt Söt


   
SvaraCitera
Paseo

Bell: Ja, prova att hänga den på tork och använda den fler gånger vettja  Det är inte farligt

gör säkert som du säger nytta för miljön. får prova!


   
SvaraCitera

En gång per vecka, mer behövs inte, är inte äckligt smutsig efter att jag duschat


   
SvaraCitera

Paseo:

ärligt talat har jag aldrig hört att folk använder samma igen
mamma o pappa uppfostrade mig till att lägga handduken i tvätten efter varje dusch, har aldrig reflekterat över detta utan ba fortsatt efter att jag flyttat hemifrån.
men ah man kanske borde använda igen.

Blir det inte väldigt mycket tvätt plus handdukarna blir utslitna fort?


   
SvaraCitera
Paseo

mrman:

Blir det inte väldigt mycket tvätt plus handdukarna blir utslitna fort?

aldrig reflekterat över detta som sagt. men jo mina handdukar är nog ganska hårda i materialet nuförtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:
byter vid varje dusch

Hur ofta brukar du duscha?


   
SvaraCitera

Duschhandduk är äckligt. Lufttorkning ftw.

Hjärta


   
SvaraCitera

Men gud? Hur många handdukar har ni alternativt hur ofta tvättar ni egentligen? Jag äger typ tre handdukar, skulle jag byta efter varje dusch hade det inte gått. Byter nog en gång i månaden, ungefär, när jag tycker att den känns ofräsch. 


   
SvaraCitera
b1son

när den börjar lukta illa


   
SvaraCitera